اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد:

احداث منبع 15 هزار متر مکعبی در شهر برازجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از احداث منبع 15 هزار متر مکعبی در شهر برازجان خبر داد.

احداث منبع 15 هزار متر مکعبی در شهر برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محسن درفشان بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: ذخیره منابع آبی از مسائل مهم در ارائه خدمات مطلوب به شهرهای استان است و شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اهتمام جدی در این راستا گام‌های ارزشمندی برداشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شهرهای مختلف شهرستان دشتستان که یکی از وسیع‌ترین شهرستان‌های استان بوشهر است شاهد احداث منابع ذخیره آب متناسب با رفع نیاز جمعیتی آنها بوده‌ایم.

درفشان از احداث منبع 15 هزار متر مکعبی در شهر برازجان خبر داد و اذعان داشت: احداث منبع 5 هزار متر مکعبی در شهر سعدآباد و احداث منبع بزرگ برازجان از اقداماتی است که یکسال اخیر با موفقیت شاهد تحقق آن بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: با حمایت مسئولان شهرستان دشتستان اقدامات بسیار خوبی در این شهرستان شاهد بوده‌ایم و با حمایت بیش از پیش مسئولان این شهرستان این روند در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: با توجه به افزایش نیاز آبی شهرستان دشتستان، به روز رسانی تصفیه‌خانه از ‌مهم‌ترین مسائل مطرح است که با تلاش مسئولان انجام شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر بیان داشت: در بخش نوسازی در شهرستان دشتستان اقدامات گسترده‌ای باید صورت گیرد و با افزایش اعتبارات این امر محقق خواهد شد.

درفشان با اشاره به نقش اثرگذار اصلاح شیوه مصرف آب در بهبود شرایط تصریح کرد: در دو سال گذشته اصلاح شیوه مصرف آب شهری در شهرستان دشتستان و نقاط مختلف استان بوشهر را شاهد بوده‌ایم و این امر در رفع مشکلات اثرگذاری مطلوب خواهد داشت.

وی افزود: در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها هماهنگی و تعامل بسیار خوبی بین شرکت آب و فاضلاب شهری و آب و فاضلاب روستایی برقرار است و این مسئله در رفع مشکلات بسیار موثر بوده است.

این مسئول ادامه داد: برای رفع مشکلات، تمامی گروه‌های فنی به صورت شبانه‌روزی فعال‌اند و در صورت بروز هرگونه مشکل و اختلال در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات مرتفع می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان داشت: در تابستان گذشته مشکلاتی را در حوزه آب شاهد بوده‌ایم و با تلاش‌های صورت گرفته در سال جاری هیچ مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

درفشان گفت: امیدوارم با تلاش‌ها و حمایت‌های بی‌دریغ دولت خدمتگزار شاهد اتمام طرح‌های شبکه آبرسانی استان بوشهر در کوتاه‌مدت باشیم.

وی تاکید کرد: در شهرستان دشتستان عمده مشکلات در شهر برازجان است که با همکاری دستگاه‌های اجرایی در رفع این مشکلات با ما نهایت همکاری را داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ابراز داشت: ‌از تمام شهرداران شهرستان دشتستان و استان بوشهر به دلیل همکاری‌های بی‌دریغشان با مسئولان آب و فاضلاب استان در حل مشکلات تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول