اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان لشکری و کشوری؛

مراسم رژه 31 شهریور در جوار مرقد امام آغاز شد

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مراسم رژه تهران همزمان با سراسر کشور در جوار بارگاه ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

مراسم رژه 31 شهریور در جوار مرقد امام آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور رژه‌ 31 شهریور ماه با حضور جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) با حضور مقتدرانه نیروهای سلحشور ایران اسلامی آغاز شد.
مراسم رژه 31 شهریور ماه در دو بخش پیاده و محمول برگزار می‌شود که در بخش پیاده نظام ارتش و سپاه، نیروی انتظامی و بسیج آمادگی رزمی نیروهای انسانی را نمایش می‌دهند و در بخش محمول نیز نمایش انواع سلاح‌ها و تجهیزات ساخت داخل است. 
در رژه امسال نیز همچون گذشته تجهیزات و سلاح‌های مهمی مانند انواع موشک ‌شهاب و هواپیماهای بدون سرنشین در انواع مختلف سامانه‌های جنگ الکترونیک به نمایش درمی‌آیند. 
موشک‌های شهاب یک، 2 و 3 و همچنین هواپیماهای بدون سرنشین از جمله ادواتی است که در این رژه به نمایش گذاشته می‌شود.
انواع موشک‌های دوربرد و بالستیک نسل جدید تانک ایرانی ذوالفقار و نمونه‌های مختلف تیربارهای نواخت بالا بر روی خودروهای مختلف بخشی از توانمندی‌ها و تجهیزات نظامی کشورمان است که در این رژه به نمایش درمی‌آید.
همچنین وابستگان نظامی بیش از 80 کشور جهان نیز در این رژه حضور دارند.
این مراسم هم‌اکنون با حضور سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، رحیم دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش و فرماندهان نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش و سپاه و رئیس سازمان بسیج مستضعفین حضور دارند.
در حال حاضر نیز سید حسن فیروزآبادی در حال سخنرانی در این مراسم است.
اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول