اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دعوت استاندار خراسان‌رضوی برای حضور مردم در دور دوم انتخابات

15 اردیبهشت روز سرودن مصرع دوم شعر حماسه حضور مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: 15 اردیبهشت‌ماه روز سرودن مصرع دوم شعر افتخار از سوی مردم حوزه انتخابیه مشهد و کلات است.

15 اردیبهشت روز سرودن مصرع دوم شعر حماسه حضور مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمود صلاحی در پیامی با دعوت از مردم برای شرکت در دور دوم انتخابات مجلس، اظهار داشت: آنچه در دوازدهم اسفندماه 90 در پرونده ایفای رسالت شما ثبت شد تکرار حماسه‌ای بود که همواره در مقاطع حساس در تبعیت از ولی‌امر مسلمین به آن همت گمارده‌اید.

صلاحی افزود: در مرحله اول انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آنچه با حضور بی‌نظیر مردم بصیر ایران اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی رخ داد، بازتابی از وفاداری ملت به آرمان‌های بلند امام راحل(ره)، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و هوشیاری و درک افتخارآمیز ملت نسبت به حساسیت شرایط کشور و اوضاع جهانی بود.

وی تصریح کرد: اینک در تداوم این راه 15 اردیبهشت‌ماه نیز روز سرودن مصرع دوم شعر افتخار است و مردم حوزه انتخابیه مشهد و کلات در عمل به وظیفه‌ای شرعی و قانونی با به نمایش گذاردن شکوه وحدت و هم‌دلی خویش، نمایندگانی برخوردار از رأی بالا و دارای پایگاه قوی مردمی را روانه خانه ملت می‌کنند.

صلاحی ادامه داد: اطمینان دارم ساکنان پایتخت معنوی ایران اسلامی که همواره سرآمد و پیش‌گام حرکت‌های دین‌باورانه، حامی تقویت قوام و عزت ایران عزیز و در همه آزمون‌ها سربلند و رو سپید بوده‌اند، در جمعه پیش رو نیز با حضور مجدد در پای صندوق‌های اخذ رأی، عرصه خدمت را برای منتخبان خود در خانه ملت مهیاتر و یأس دشمنان و سرافرازی این مرز و بوم الهی را فزونی خواهند بخشید.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول