اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد:

بسیج دشمن را زمین‌گیر کرده است‌

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: بسیجیان در عرصه‌های مختلف دشمنان را زمین‎گیر کرده‌ و ناکام گذاشته‌اند.

بسیج دشمن را زمین‌گیر کرده است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی بعدازظهر امروز در جمع مردم، مسئولان و بسیجیان شهرستان کیار، اظهار داشت: بسیج این لشکر مخلص خدا به فرمان حضرت امام(ره) تشکیل شد و با اقدامات ارزشمند خود حماسه‌های ماندگاری را خلق کرد.

وی با بیان اینکه بسیجیان در عرصه‌های مختلف دشمنان را زمین‌گیر کرده‌اند، گفت: استکبار جهانی با تحریم‌ها و ایجاد موانع می‏خواست ایران مثل زمان طاغوت وابسته و مطیع آنان باشد، اما دانشمندان جوان بسیجی با حضور در عرصه‏های مختلف علمی به پیشرفت‌هایی دست یافتند که دشمنان را متحیر ساخت.

مرادی با بیان اینکه کار اصلی مسئولان عقیدتی بصیرت دادن و شناساندن راه از بی‌راهه و مدعیان صادق از مدعیان کاذب در سطح جامعه است، گفت: اگر بخواهیم از شهید مطهری درس بگیریم باید در سخت‎کوشی در راه کسب علم و دانش و دیگری افزایش بصیرت دینی و علمی به آن شهید جاویدان اقتدا کنیم.

به گفته وی شهید مطهری هر روز از روز قبلی مجهزتر و به سلاح علم و اعتقادات علمی و ایمانی بود و این باید برای همه ما اسوه، الگو و درس باشد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد خطاب به مربیان عقیدتی ادامه داد: بهترین موضوع برای آموزش اعتقادی، کتاب خدا و حکمت است که قرآن بارزترین و کامل‌ترین کتابی است که می‌تواند انسان را هم در دنیا و هم در آخرت نجات دهد، پس شما مربیان باید قرآن کریم را در بین مردم کاربردی کنید.

وی با اشاره به آثار شهید مطهری، افزود: تالیفات و آثار استاد شهید مرتضی مطهری به فرموده حضرت امام خمینی(ره) خالی از اشکال است و شهادت علامه به قدری برای امام راحل(ره) سنگین بود که آن حضرت به صورت علنی در جمع گریست اما ما هنوز نتوانسته‌ایم از آثار گرانمایه آن شهید والامقام کمال استفاده را ببریم.

وی اضافه کرد: ترویج اندیشه‌های شهید مطهری رفع کننده شبهات در جامعه و خنثی کننده توطئه‌های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول