اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان‌رضوی:

راه‌اندازی دانشکده هنر بسیج در سال 92 قطعی است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان‌رضوی راه‌اندازی دانشکده هنر بسیج در سال 92 را قطعی دانست و گفت: ارائه مدارک فارغ‌التحصیلان از این دانشگاه به مرجعیت پیام‌نور، علمی‌ کاربردی و یا دانشگاه امام حسین(ع) خواهد بود.

راه‌اندازی دانشکده هنر بسیج در سال 92 قطعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدجواد کمالی امروز در نشست خبری که در سالن کنفرانس سازمان بسیج هنرمندان برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان به منظور تحقق بخشی از اهداف کلان خود در ارتباط با آموزش و تربیت هنرمندان متعهد و متخصص، تعدادی از هنرمندان رشته کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی را طی مراحلی شناسایی و پس از برگزاری آزمون ورودی با برگزاری و اجرای دوره‌های آموزشی آنان را تعلیم می‌دهد.

وی آموزش، تربیت و توانمندسازی هنرمندان بسیجی فعال در حوزه کارگردانی و نویسندگی، پاسخ‌گویی به بخشی از نیازهای هنری جامعه از طریق تولیدهای هنری و حضور مؤثر نیروهای متعهد و بسیجی در عرصه‌های هنری جامعه را از اهداف برگزاری این دوره‌ها عنوان کرد.

کمالی در رابطه با شرایط عمومی داوطلبان این آزمون گفت: داشتن تابعیت ایرانی، عضویت در بسیج، برخورداری از توانایی جسمی لازم متناسب با رشته انتخابی و دارا بودن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد عمده شرایط اصلی در نظر گرفته شده برای این دوره است.

وی افزود: هم‌چنین دارا بودن حداقل مدرک دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه، دیپلم سه ساله نظام جدید فنی‌ و حرفه‌ای و یا دیپلم نظام جدید کار و دانش برای شرکت‌کنندگان در آزمون الزامیست.

وی خاطرنشان کرد: کسب نمره علمی مورد نیاز در آزمون ورودی، قبولی در مصاحبه حضوری، آشنایی مقدماتی علمی و عملی هنرمندان بسیجی داوطلب با نویسندگی و فیلم، ارائه نمونه کارهای عملی در دو رشته فوق در مصاحبه حضوری، ارائه معرفی‌نامه تأیید شده از سوی سازمان بسیج هنرمندان استان و کانون بسیج هنرمندان شهرستان مواد قابل ذکر دیگر در این رابطه است.

کمالی زمان ثبت‌نام این آزمون را از تاریخ 2 تا 25 اردیبهشت‌ماه دانست و گفت: زمان برگزاری آزمون جمعه 19 خردادماه 1391 به صورت کشوری توسط نمایندگی‌های مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام در هر استان است که مکان آن به داوطلبان اعلام می‌شود.

وی اهمیت و ضرورت برگزاری این دوره‌های را حفظ و انسجام هنرمندان بسیجی در حوزه فیلم و نمایش، سالم‌سازی تولیدات هنری، ایجاد ظرفیت‌های لازم برای هنرمندان متعهد، حضور آگاهانه هنرمندان بسیجی در مقابله با جنگ نرم و ارتقای سطح علمی هنرمندان بسیجی در حوزه فیلم و نمایش عنوان کرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان‌رضوی راه‌اندازی دانشکده هنر بسیج در سال 92 را قطعی دانست و گفت: ارائه مدارک فارغ‌التحصیلان از این دانشگاه به مرجعیت پیام‌نور، علمی کاربردی و یا دانشگاه امام حسین(ع) خواهد بود.

وی گفت: با برگزاری دوره‌های کارگردانی و نویسندگی در 6 ماه نخست سال سه برنامه بزرگ خواهیم داشت که یکی از برنامه‌ها یادواره شهدای هنرمند سپاه، نیروی انتظامی و ارتش است که به همت اداره‌کل ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی و معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول