اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجا‌ن‌شرقی:

بسیج در صف اول مقابله با دشمنان قسم خورده نظام قرار دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی گفت: بسیج همواره در صف اول مقابله با دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد.

بسیج در صف اول مقابله با دشمنان قسم خورده نظام قرار دارد

بهنام امیریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: دانش‌آموزان بسیجی قشم همپای دیگر بسیجیان کشور همانگونه که در خلق حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس نقش ارزنده‌ای داشتند، امروز نیز ادامه‌دهنده راستین حماسه‌سازان دفاع مقدس هستند.

وی گفت: اگر تاریخ انقلاب اسلامی را به درستی بررسی کنیم خواهیم دید که به طور کلی کشور ما از وجود بسیج برکات زیادی دیده و هیچ‌گاه بسیج در دفاع از نظام و انقلاب کوتاه نیامده و کم نیاورده است.

امیریان همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در پاسخ به تهدیدات استکبار جهانی گفت: بسیج همواره در صف اول مقابله با دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد و با هر تهدیدی با قدرت مقابله می‌کند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و در آستانه فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی، همایش فرهنگی و تربیتی پیشتازان و فرزانگان با همکاری نواحی پنجگانه آموزش و پرورش تبریز برگزار می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این همایش را تحقق شعار همفکری، همدلی و همکاری دانست و افزود: همایش گروه‌های پیشتازان 17 اردبیهشت برای دوره‌های تحصیلی راهنمایی و متوسطه راس ساعت 9 صبح و همایش گروه‌های فرزانگان در تاریخ 18 اردیبهشت 91 در تبریز برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی همچنین از برگزاری مسابقه بهترین دلنوشته دانش‌آموزان به معلمان با عنوان متن سپاس معلم در سطح دانش‌آموزان استان نیز خبر داد و اظهار کرد: به 12 اثر برگزیده دانش‌آموزان جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ی20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول