اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست سالانه شورای شهر بافق با فرماندار

محمدرضا طلایی رئیس شورای شهر بافق شد

خبرگزاری فارس: در نشست سالانه شورای شهر بافق با فرماندار این شهرستان، محمدرضا طلایی به عنوان رئیس شورای شهر بافق منصوب شد.

محمدرضا طلایی رئیس شورای شهر بافق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق، حسین ندافیان فرماندار بافق در نشستی که با حضور اعضای شورای شهر بافق برگزار شد، اظهار داشت: شورای شهر بافق عملکرد قابل قبولی در یک سال گذشته داشته است و امیدواریم در سال جدید حضور پررنگ‌تری نسبت به سال گذشته در تمام زمینه‌ها داشته باشد.

وی افزود:‌ مشورت و شورا از مهم‌ترین اصول اسلامی محسوب می‌شود تا جایی که خداوند متعال سوره‌ای را به نام شورا نازل فرموده‌اند که در این سوره به صفات و خصوصیات مؤمنان پرداخته شده است.

ندافیان تصریح کرد: امروز شوراها دارای تجارب ارزشمند مدیریتی در زمینه اداره شهر هستند به نحوی که در زمینه‌های ترافیک، بودجه، عمران و خدمات شهری با همکاری رؤسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی، منشأ خیر و خدمات ارزشمندی در سطح شهرستان هستند.

فرماندار بافق گفت:‌ تعامل مناسب میان دستگاه‌های اجرایی و شورای شهر ‌‌‌‌‌‌‌‌‌بافق باعث شده تا خدمات مناسبی به مردم این شهرستان ارائه شود.

ندافیان با تأکید بر همکاری، هم‌یاری و افزایش مهر و محبت در بین شوراها‌ ‌تصریح کرد: روابط بین شوراها باید براساس موازین اسلامی و بدون کدورت‌‌ ‌باشد تا اختلاف‌ها را از بین ببرند.

وی با تأکید بر استفاده از افکار عمومی در تصمیم‌گیری‌ها، افزود: تصمیماتی که شورا می‌گیرد نتیجه خرد جمعی است و این راه را برای شورا باز می‌کند تا با ‌استفاده از فکر و نظر عموم ‌‌شهری آباد و در خور مردم شهر داشته باشیم.

وی با تأکید بر نقش شوراها در توسعه پایدار و رشد اقتصادی افزود: در سالی‌ که توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی نام‌گذاری شده و هم‌چنین آخرین سال خدمت اعضای شورا در این دوره ‌است، اعضای شورا باید هم‌چون سالیان گذشته ارتقای شاخص‏های مدیریت شهری و ایجاد انگیزه در خدمتگزاری به مردم را از اهداف و برنامه‌های کاری خود قرار دهند.

ندافیان هم‌چنین با اشاره به قانون اساسی و اینکه هر ساله باید از بین اعضاء رئیس شورای شهر مشخص شود، گفت: در نشست امروز باید یک نفر به عنوان رئیس جدید انتخاب شده و به تبع آن نایب رئیس و منشی منصوب شوند که این با انجام رأی‌گیری در بین اعضاء صورت می‌گیرد، در پایان رأی‌گیری محمدرضا طلایی به مدت یک‌ سال رئیس شورای شهر بافق و علی‌اکبر عباسیان و جواد تشکری به عنوان نایب رئیس و منشی شورای شهر بافق منصوب شدند.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول