اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طرقبه شاندیز:

شورای اسلامی شاندیز شورای نمونه خراسان‌رضوی انتخاب شد

خبرگزاری فارس: فرماندار طرقبه شاندیز گفت: شورای اسلامی شهر شاندیز به عنوان شورای نمونه استان خراسان‌رضوی معرفی شد.

شورای اسلامی شاندیز شورای نمونه خراسان‌رضوی انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، علی‌اکبر رمضانی ظهر امروز در همایش شهرداران، شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستان که با حضور سعید حسین‌پور، معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی در سالن همایش‌های بخشداری شاندیز برگزار شد، شورای اسلامی شهر شاندیز را به عنوان شورای نمونه استان خراسان‌رضوی معرفی کرد و اظهار داشت: با توجه به معیارهای رتبه‌بندی و امتیازات کسب شده شورای اسلامی شهر شاندیز به عنوان شورای نمونه معرفی شده است.

رمضانی در ارتباط با وظایف شوراها خاطر‌نشان کرد: ایجاد فرصت‌های مناسب گردشگری و اقتصادی باید در دستور کار دهیاری‌های روستاهای هدف گردشگری قرار گیرد تا بتوان از ظرفیت ورود گردشگر به شهرستان استفاده‌های لازم را کسب کرد.

فرماندار طرقبه شاندیز تأکید کرد: شوراها باید به سمت تمرکززدایی پیش بروند و این موضوع در برنامه پنجم توسعه نیز پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: باید در زمینه ارتباط با مردم افزایش روحیه تعاون را در دستور کار خود قرار دهیم تا در مدیریت شهر و روستا دچار بحران نشویم.

رمضانی در ارتباط با درآمد پایین برخی از روستاها اظهار داشت: ابتکار در درآمد پایدار می‌تواند در پویایی دهیاری‌ها اثرگذار باشد و هر منطقه‌ای از درآمدهای خاص خود بهره‌مند شود.

وی افزود: با توجه به اعتبارات پیش‌بینی شده امسال، باید توجه ویژه‌ای در زمینه ساخت فضاهای سبز در روستاها و شهرها داشته باشیم.

در ادامه این مراسم نیز شورای روستای زشک از توابع بخش شاندیز و دهیار روستای حصار از توابع بخش طرقبه به عنوان شورای روستایی و دهیار نمونه در شهرستان طرقبه شاندیز معرفی شدند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول