اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی هنری حوزه های علمیه استان کرمانشاه:

شرکت در دور دوم انتخابات از حساسیت ویژه برخوردار است

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی هنری حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه گفت: شرکت در دور دوم انتخابات همانند مرحله اول و چه بسا بیش از آن از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

شرکت در دور دوم انتخابات از حساسیت ویژه برخوردار است

حجت الاسلام یزدان پرونده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: انتخابات از مهمترین اتفاقاتی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی طی 33 سال گذشته رخ داده است چرا که مردم با این انتخاب سرنوشت خود را در طول این سالیان رقم زده‌اند.

پرونده تصریح کرد: از آنجایی که مردم در انتخابات برگ دیگری از سرنوشت خود را ورق می‌زنند، لذا حضور حداکثری مردم یک اتفاق مهم در زندگی قلمداد می‌شود‌.

وی با  اشاره به تبلیغات سوء دشمنان در دور اول انتخابات اضافه کرد: یکی از اهداف دشمنان دور کردن مردم از نظام اسلامی است که در دور اول مردم با حضور حداکثری خود به خوبی جواب دشمنان را دادند و از این آزمون نیز سربلند بیرون آمدند.

مسئول امور فرهنگی هنری حوزه های علمیه استان خاطر نشان کرد: دشمنان در راستای دلسرد کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی برنامه‌های گسترده‌ای چیده است که یکی از آنها بی‌میل کردن مردم به شرکت در انتخابات است و مردم شریف و عزیز ایران باید به این مسئله  توجه داشته باشند، لذا شرکت در هر مرحله از انتخابات در واقع مقابله با حربه دشمن غربی و خنثی کردن فتنه و برنامه آنها است.

وی با تأکید بر اینکه این مرحله از انتخابات نیز از اهمیت بالایی برخودار است، گفت: صندلی‌های خالی مجلس منتظر رأی‌گیری مجدد مردم است، بنابراین مطمئناً مردم ایران باز هم مانند دور اول در این دوره شرکت خواهند کرد چرا که شرکت در مرحله دوم انتخابات به همان اندازه مهم است که در دور اول بود.

پرونده افزود: مردم در این مرحله از انتخابات نیز باید مانند مرحله اول دقت کافی را در انتخاب فرد اصلح داشته باشند.

وی شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی عنوان کرد که از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول