اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بخش مرکزی گرگان:

انتخابات دور دوم مجلس در گرگان الکترونیکی برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: بخشدار بخش مرکزی گرگان گفت: انتخابات دور دوم مجلس در گرگان و آق‎قلا الکترونیکی برگزار می‎شود.

انتخابات دور دوم مجلس در گرگان الکترونیکی برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان شعبانعلی کابلی عصر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی گرگان اظهار داشت: در مرحله اول انتخابات شهرستان گرگان بیشترین حضور را نسبت به سنوات گذشته داشته است و می‎طلبد انتخابات در مرحله دوم نیز یکی از اولویت‎های کاری قرار گیرد تا این مرحله نیز در کمال امنیت و آسایش به اتمام برسد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه نماینده مجلس اذعان کرد: نخستین وظیفه یک نماینده مجلس قانون‎گذاری است و با استناد به یک قانون مناسب می‎شود دستگاه‎های اجرایی را به راحتی تنظیم و امور را آسان‎تر پیش برد.

کابلی دومین وظیفه یک نماینده را نظارت بر اجرای درست قانون برشمرد و خاطر نشان کرد: یک نماینده مجلس باید در این راستا توانایی مؤثری داشته باشد و این نظارت بر اجرای قانون شامل همه دستگاه‎ها از ریاست جمهوری گرفته تا نهادهای شهرستانی می‎شود.

بخشدار بخش مرکز گرگان بیان کرد: تدوین برنامه‎های کوتاه‎مدت، میان‎مدت و بلندمدت از دیگر وظایف یک نماینده مجلس است که می‎طلبد به نحوی در این خصوص برنامه‎ریزی شود تا بودجه‎ها در برنامه‎های کوتاه‎مدت منطبق با برنامه بلند‎مدت و چشم‎انداز باشد.

کابلی در ادامه افزود: مرحله دوم انتخابات تکمیل‎کننده مرحله اول است و باید تمام تلاش و جدیت در این خصوص باشد که در 15 اردیبهشت ماه این مرحله نیز به اتمام برسد.

وی بیان کرد: انتظار داریم که همه مدیران و دستگاه‎های اجرایی و کسانی که در انتخابات حضور مؤثر داشته‎اند در این مرحله نیز ما را همراهی کنند.

بخشدار بخش مرکزی گرگان با اشاره به اینکه در مرحله اول 10 درصد انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شده است یادآور شد: در این مرحله انتخابات در حوزه گرگان و آق‎قلا به صورت الکترونیکی انجام می‎شود تا نتایج درست‎ و دقیق‎تری حاصل شود و هم در شمارش آرا و اعلام نتایج تسریع شود.

کابلی خاطر نشان کرد: در همین راستا اقدامات لازم محقق شده و آموزش برای کاربران ارائه شده است تا در روز انتخابات مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول