اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان:

شهید مطهری در تبیین جمهوری اسلامی نقش اساسی را ایفا کرد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز اردستان گفت: شهید مطهری در تبیین جمهوری اسلامی نقش اساسی را ایفا کرد.

شهید مطهری در تبیین جمهوری اسلامی نقش اساسی را ایفا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، پیمان آقایی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز معلم و استاد مطهری در سالن همایش‌های این دانشگاه خواستار ارزش‌گذاری و احترام برای مقام استاد شد و اظهار داشت: گاهی مشاهده می‌شود که الگوهای اخلاقی در زمینه احترام گذاشتن به استاد رعایت نمی‌شود که باید نظام ارزشی و اخلاقی را تقویت کنیم.

وی خواستار رعایت کردن کرامت و جایگاه استاد توسط دانشجویان شد و افزود: فرصت دانشجویی فرصت آموختن تخصص همراه با تعهد است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز اردستان با بیان اینکه نقد عاقلانه و مدبّرانه در چارچوب رعایت اخلاق هیچ مانعی ندارد، تصریح کرد: اما باید در این بین حرمت‌ها حفظ و نظام ارزشی، اخلاقی رعایت شود.

وی در ادامه به زندگی استاد مطهری اشاره کرد و گفت: استاد شهید مطهری دارای سطح سواد بسیار بالا بود و نوع ادبیات ایشان سبب می‌شد دانشجویان فراوانی به سمتشان جذب شوند.

آقایی به اقدامات شهید مطهری در دوران قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: شهید مطهری در تبیین جمهوری اسلامی نقش اساسی را ایفا کرد و آنچه تحت عنوان جمهوری اسلامی اعلام می‌شد را برای مردم تشریح می‌کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز اردستان با بیان اینکه شهادت استاد مطهری تثبیت حقانیت انقلاب بود، اضافه کرد: اندیشه‌های استاد مطهری به صورت عمده به رشته تحریر درآمده است به گونه‌ای که کتاب‌های ایشان تاریخ مصرف ندارد و در تمام زمان این اندیشه‌ها راه‌گشای افراد است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول