اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 1000 ورزشکار؛

همایش ورزشی کارگران کرمان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش ورزشی کارگران استان کرمان با حضور بیش از یک‌هزار کارگر استان و خانواده‌های آنها برگزار شد.

همایش ورزشی کارگران کرمان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در این همایش ورزشی که با حضور تعدادی از کارفرمایان، مدیرکل تربیت‌بدنی و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، بیش از یک‌هزار ورزشکار با هم به رقابت پرداختند.
در این مسابقات 200 ورزشکار در قالب 15 تیم در رشته طناب‌کشی، 300 خردسال در رده سنی  چهار تا 10 سال در رشته دوومیدانی و دارت، 250 ورزشکار بزرگسال نیز در رشته دارت و بیش از 120 کارگر در رشته پنالتی دروازه هندبال با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت‌ها و در رشته طناب‌کشی مردان تیم‌های لاستیک بارز، نیروگاه الف و گل‌گهر ب به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته طناب‌کشی و در بخش بانوان نیز تیم‌های نیروگاه، سیمان الف و گل‌گهر عنوان‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
در رشته پنالتی دروازه هندبال تیم‌های مس شهید باهنر و لاستیک بارز مقام‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته دوومیدانی خردسالان پسر، علی شیخ‌شعاعی، محمد پورمرادی، امیرحسین پورجوپاری، فرزاد مهدی‌زاده، امیرحسین صدقی، علی تیکدری و ابوالفضل امامی در رده‌های سنی مختلف مقام نخست را به دست آوردند.
همچنین در رشته دوومیدانی خردسالان بخش دختران الناز رنجبر، آیدا منصوری، امینه خلیل‌زاده، سارا محمدی، سحر پورجوپاری، هدیه ابراهیم‌زاده و هانیه نادی عنوان‌های نخست را به خود اختصاص دادند.
در بخش مردان نیز علی سلیمانی، حسین مهدوی و مجید قربانی، در بخش زنان سعیده سیوندی، مهشید امان‌الهی و فاطمه پورمرادی و در رده سنی خردسالان نیز علی تیکدری، نگین رنجبر و علی غیاثی به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول