اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سوم خرداد

خانواده کوچکترین شهید استان زنجان تجلیل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: همزمان با سوم خرداد، از خانواده کوچکترین شهید استان زنجان تجلیل می‌شود.

خانواده کوچکترین شهید استان زنجان تجلیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی بیات در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد اظهار کرد: همزمان با سوم خرداد ماه از سوی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان طی مراسمی از خانواده شهید رضا سلیمانی تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید رضا سلیمانی در سال 49 متولد شده و در سال 61 به درجه رفیع شهادت رسیده است، تصریح کرد: این شهید گرانقدر در هنگام شهادت تنها 11 سال و هشت ماه و سه روز اضافه داشته است.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از شهادت 49 رزمنده زنجانی زیر 15 سال در دوران دفاع مقدس خبر داد و افزود: در کنگره شهدای نوجوان که سال گذشته در تهران برگزار شد، از خانواده شهید سلیمانی نیز تجلیل به عمل آمد.

وی از برگزاری 48 ویژه برنامه در مراکز فرهنگی استان زنجان خبر داد و گفت: 13 قسمت دوم مرغابیان امام زمان(عج) نیز همزمان با سوم خرداد در زنجان از صدا و سیمای مرکز زنجان پخش می‌شود.

بیات با اشاره به تعویض طرح‌ پانل‌های شهری گفت: طرح‌های جدید از سوی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برای این امر در نظر گرفته شده است.

وی از توزیع نرم‌افزار چند رسانه‌ای "روزهای خدایی" همزمان با سوم خرداد در زنجان خبر داد و گفت: برگزاری تئاتر خیابانی "نذر" نیز از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل است.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اجرای تئاتر صحنه‌ای با عنوان سزار در قاب آیینه خاطرنشان کرد: یادواره شهدای بیت‌المقدس نیز در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در برگزاری چندین کنگره شهدا مشارکت می‌کند، یادآور شد: تجلیل از خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول