اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور مردم در رودهن؛

پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در خاک آرام گرفت

خبرگزاری فارس: پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس بر امواج دست‌های مردم شهیدپرور رودهن در خاک آرام گرفت.

پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در خاک آرام گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن، پیش از ظهر امروز پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس بر امواج دست‌های مردم شهیدپرور رودهن تشییع شد و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به خاک سپرده شد.
مراسم تشییع و تدفین روح بلند و بزرگ این شهید گمنام که بلندای آسمان و گستره پهن دشت زمین برایش تنگ و کوتاه بود و به سوی دیار آینه‏ها پر کشید و در آغوش خورشید آرمید، در هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد.
اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، مسئولان شهرستان دماوند، خانواده‏های معظم شهدا و نیز مردم شهیدپرور در مراسم معنوی خاک‏سپاری این شهید شرکت داشتند.
پیکر مطهر این شهید آسمانی با حضور پرشور مردم به ویژه جوانان و در میان حلقه اشک‌های چشمان آنها تشییع شد.
همزمان با هفته دفاع مقدس مردم و مسئولان شهرستان دماوند با نوحه‌سرایی و تجدید خاطره‌های دفاع مقدس، پیکر نورانی و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس را بر روی دستان خود تشییع کردند.
امروز مردم شهرستان دماوند از جمله زن و مرد، پیر و جوان و از تمام اقشار حضور داشتند و با این حضور پرشور عشق خود به شهدا را به رخ دشمنان نظام و ملت کشیدند.
در این مراسم جلوه‏های نابی از عشق و دلدادگی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی مشاهده می‏شد.
دیروز نیز پیکر مطهر این شهید گمنام از حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان دماوند بر روی دستان پر از عشق مردم به سمت میدان امام خمینی (ره) تشییع شده بود.
غلامحسین حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز پیش از این گفته بود که این دانشگاه پس از سه سال تلاش بی‏قفه و خستگی‏ناپذیر با مساعدت مسئولان بنیاد شهید استان تهران و شهرستان دماوند سرانجام توانست این افتخار را بیابد که همچون نگینی عطرآگین شهیدی گمنام را در برگیرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول