اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

عزت ایران از خون شهیدان دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: عزت و عظمت ایران اسلامی نشات گرفته از خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس است.

عزت ایران از خون شهیدان دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم اظهار داشت: لطافت و تدبیر سخنان رهبری در همایش بیداری اسلامی نشان دهنده نفوذ و ارتباط قلبی ایشان با مسلمانان جهان است.
وی با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: عظمت ایران ناشی از خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس بوده و مردم قدرشناس این کشور دلاورمردی‌های شهدا را هرگز فراموش نمی‌کنند.
دژکام با اشاره به بازگشت پیروزمندانه رزمندگان تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) از عملیات درگیری با گروهک تروریستی پژاک گفت: رزمندگان جهرمی با رشادت و ایثار خود بار دیگر ثابت کردند که در حفظ و حراست از کیان جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه این رزمندگان مایه افتخار مردم جهرم هستند، بیان داشت: پاسداران تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) جهرم نشان دادند که اگر خدای نکرده بنا باشد خطری متوجه مرزهای جمهوری اسلامی باشد بسیار قوی‌تر و محکم‌تر از گذشته هر دشمنی را سر جای خود می‌نشانند.
امام جمعه جهرم بیان کرد: رشادت‌های دلاورمردان جهرمی به واسطه زحمات بزرگمردانی است که با استواری خود به ما یاد دادند که در مقابل ظلم ایستاده و کوتاه نیاییم.
این مسئول با اشاره به سالگرد وفات امام جمعه فقید جهرم و همزمانی آن با شهادت رئیس مذهب جعفری امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: امروز یادآور سالگرد بزرگمردی است که احیا کننده مکتب امام صادق (ع) در جهرم بوده و مجاهدت و تلاش ایشان برای امر به معروف و نهی از منکر، مبارزه با ظلم و ستم دستگاه پهلوی و تربیت مردم در اذهان جهرمی‌ها فراموش نمی‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول