اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب همایش ملی پزشکی

مازندران میزبان 2500 دانشجو و استاد علوم پزشکی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مازندران در قالب برگزاری سیزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی تا 14 اردیبهشت میزبان 2 هزار و 500 دانشجو و استاد پزشکی است.

مازندران میزبان 2500 دانشجو و استاد علوم پزشکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عصر امروز به طور رسمی سیزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی در ساری آغاز به کار کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مراسم آغاز به کار سیزدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی در سالن مصباح مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص)، اظهار داشت: هر جای ایران را بنگریم نشانی از فخر به خود آویخته دارد.

محمدمهدی ناصحی ادامه داد: مازندران یکی از نقاط ایران است که تکه‌های بهشت را در خود دارد و نمی‌توان در برابرش ایستاد و چشم بر شکوهش بست و در مقابل شهدایش سر خم نکرد.

وی با اشاره به اینکه تلاشی ارزنده‌تر از تلاش علمی برازنده این اقلیم دانشمندپرور نیست، تصریح کرد: نام بلند مازندران در صحیفه افتخارات ایران اسلامی قرار دارد.

ناصحی با بیان اینکه سیزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی با محوریت تحول و نوسازی در نظام آموزشی علوم پزشکی بر اساس نهادینه کردن فرهنگ ایرانی اسلامی، اخلاق و حرف در علوم پزشکی و آموزش پزشکی پاسخگو به نیازهای جامعه برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم این جشنواره در کنار دستاورد همایش‌های پیشین در اندازه امکان، بتواند دستاوردهای آموزشی علوم پزشکی را به خارج از مرزهای کشور هم معطوف داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پایان گفت: سیزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران تا 14 اردیبهشت ادامه دارد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول