اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

پایه‌های نظام با حضور در مرحله دوم انتخابات مستحکم‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج گفت: حضور گسترده مردم کردستان در انتخابات پایه‌های نظام و حکومت اسلامی را مستحکم‌تر می‌کند.

پایه‌های نظام با حضور در مرحله دوم انتخابات مستحکم‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ولی‌الله میرزایی‌اصل پیش ‌از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری سال جاری در سالن اجتماعات فرمانداری سنندج اظهار کرد: حرکت بر مدار اصول اخلاقی که در نهایت منجر به دستیابی به تمام نیکی‌ها و پرهیز از کج‌روی‌ها می‌شود، اولویت اصلی برگزاری انتخابات مرحله دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران است.

وی افزود: با هماهنگی کلیه دستگاه‌های اجرایی سطح این شهرستان برنامه‌ریزی‌های خوبی برای برگزاری سالم این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

فرماندار سنندج اعلام کرد: مردم بابصیرت و فهیم استان کردستان با حضور گسترده خود در مرحله اول انتخابات وحدت و حقانیت خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند و با حضور خود در این دوره انتخابات پایه‌های نظام و حکومت ایران اسلامی را مستحکم‌تر خواهند کرد. میرزایی با اشاره به حساسیت‌های خاص مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دشمنان نظام و بدخواهان ملت در مقاطع مختلف پس از پیروزی انقلاب به خصوص انتخابات‌ برگزار شده، تمامی توان خود را برای تخریب و ایجاد تشویش در صحت انتخابات بکار گرفتند.

وی در ادامه اظهار داشت: هیچ وقت تلاش مذبوحانه دشمنان اسلام راه به جایی نبرده و ملت و نظام ایران اسلامی اکنون سربلندتر از همیشه ماموریت الهی خود را پیش می‌بردند.

فرماندار سنندج همچنین با تاکید بر ضرورت بی‌طرفی تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، خطاب به کاندید‌ه‌های این مرحله، توصیه کرد: از تخریب یکدیگر پرهیز کرده و با ایجاد یک فضای آرام و توام با همدلی اهداف، اولویت‌های کاری و توانمندی‌های خود را برای مردم تبیین کنند تا خدای ناکرده بستری برای سو استفاده دشمنان فراهم نشود.

وی در پایان خواستار، بسیج شدن تمامی امکانات ادارات و سازمان‌های دولتی سطح شهرستان برای برگزاری انتخاباتی در کمال صحت و امنیت در حوزه انتخابیه سنندج کامیاران و دیواندره شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول