اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیران مدرسه‏ساز خبر داد

ساخت 30 درصد فضاهای آموزشی کشور به دست خیران

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیران مدرسه‏ساز از ساخت و تکمیل 30 درصد فضاهای آموزشی کشور به همت این مجمع خبر داد.

ساخت 30 درصد فضاهای آموزشی کشور به دست خیران

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند محمدرضا حافظی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم گرامی‌داشت روز معلم با حضور فرماندار، جمع کثیری از فرهنگیان و حضور پرشور دانش‏آموزان این شهرستان در حسینیه محله "قاضی" شهر دماوند در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مجمع خیران مدرسه‏ساز در زمینه ساخت و احداث فضاهای آموزشی از دولت نیز پیشی گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر سرمایه‏گذاری خیراندیشان ایران اسلامی در راستای ایجاد فضاهای آموزشی از سرمایه‏گذاری دولت فزونی یافته است.

حافظی توسعه فرهنگ قرآنی را یکی از هزاران موهبت حضور معلمان فرهیخته در مدارس کشور خواند و افزود: روز گذشته که در مراسم افتتاح پنج مدرسه خیرساز در تهران شرکت داشتیم، نوجوانان محصل ایرانی در پشت تریبون مدرسه با چنان تسلط و صوتی آیات قرآن کریم را قرائت می‏کردند که انسان ناخودآگاه به عالم ملکوت پیوند می‏خورد.

وی اضافه کرد: گسترش و توسعه علوم قرآنی و طنین قرائت آیات این معجزه بی‏بدیل نبی مکرم اسلام (ص) در مدارس کشور مرهون زحمات معلمانی است که پا به پای دانش‏آموزان در راستای این مهم حرکت و فعالیت کرده‏اند.

حافظی افزود: از این‌رو همه آحاد امت اسلامی برای وجود این فضای مملو از معنویت و عرفان باید قدردان قشر خدوم و زحمتکش معلمان باشند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول