اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشگاه کردستان:

ارتقای کیفیت آموزشی اولویت کاری دانشگاه کردستان است

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه کردستان بهبود و ارتقای کیفیت آموزشی در این دانشگاه را از اولویت‌های کاری برشمرد.

ارتقای کیفیت آموزشی اولویت کاری دانشگاه کردستان است

به  گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی صادقی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز معلم و تقدیر از اساتید برتر آموزشی دانشگاه کردستان اظهار کرد: شورای نظارت و ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه کردستان درصدد است تا با ارتقای کیفیت‌های آموزشی در راستای تحقق اهداف آموزشی گام بردارد.

وی همچنین بازبینی سرفصل دروس دانشگاهی و توجه به رشته‌های متناسب با بازار کار را از دستور کارهای این دانشگاه برشمرد.

وی با اشاره به اینکه نهم تا 14 اردیبهشت ماه با عنوان هفته آموزش نامگذاری شده است، افزود: این اقدام امسال برای نخستین بار در دانشگاه صورت گرفت.

معاون آموزشی دانشگاه کردستان به عناوین هفته آموزش اشاره کرد و یادآور شد: آموزش فرهنگ و اعتلای حرفه‌ای، آموزش کیفیت و چالش‌ها، آموزش و شاگردپروری، آموزش و جامعه و همچنین نقش آموزش و پژوهش از جمله عناوین هفته پژوهش است.

صادقی همچنین با اشاره به اینکه دانشگاه کردستان در سال‌های گذشته از لحاظ کمی رشد قابل توجهی داشته است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه در حال حاضر دارای 42 گروه آموزشی، 51 رشته گرایش ارشد و 13 رشته دوره دکترا است.

وی در سخنان خود با اشاره به اینکه از اساتید برتر آموزشی این دانشگاه تقدیر می‌شود، گفت: معیارهای مختلفی برای انتخاب اساتید برتر مورد توجه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ارزشیابی دانشجویان از اساتید، ارزشیابی عضو هیئت علمی و ارزشیابی مسئولان دانشگاه از جمله این معیارها بوده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول