اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد خبر داد:

ارتقای سطح آموزشی اسدآباد به رتبه 11

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش اسدآباد گفت: امسال با تقویت بنیه علمی و آموزشی دانش‌آموزان رتبه آموزشی شهرستان شهرستان از 17 به 11 ارتقا یافت.

ارتقای سطح آموزشی اسدآباد به رتبه 11
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، سلیمان نظری دوست صبح امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه سال گذشته آموزش و پرورش این شهرستان در حوزه آموزشی رتبه 17 را داشته است، اظهار داشت: امسال با تقویت بنیه علمی و آموزشی دانش‌آموزان توانستیم رتبه آموزشی این شهرستان را از 17 به 11 ارتقا دهیم.
وی با اشاره به اینکه از تعداد هشت نفر رتبه دو رقمی در کنکور سراسری پارسال در استان همدان چهار نفر مربوط به شهرستان اسدآباد است، تصریح کرد: استمرار کلاس‌های کنکوری موجب حفظ و ارتقای رتبه‌های برتر می‌شود که با وجود کمبود سرانه‌های آموزشی و امکانات تقویت بنیه علمی و آموزشی دانش‌آموزان را در دستور کار قرار داده‌ایم.
مدیر آموزش و پرورش اسدآباد در ادامه با بیان اینکه سیستم گرمایشی مدارس توسط اداره نوسازی و توسعه مدارس در حال اصلاح شدن است، گفت: متاسفانه این سازمان در اجرای تعهدات خود از جمله اصلاح سیستم گرمایشی و نوسازی مدارس کم کاری و کندکاری می‌کند که با توجه به اینکه مردم مطالبات جدی از آموزش و پرورش دارند، باید کارها را با سرعت بیشتری پیش ببرد.
معاون فرماندار اسدآباد هم با تاکید بر لزوم ارتقای رتبه آموزشی دانش‌آموزان اسدآباد اظهار داشت: مسئولان باید با تجلیل از دانش‌آموزان برتر به ویژه دانش‌آموزان رتبه برتر کنکوری، ارتقای هرچه بیشتر کیفیت و جایگاه علم و دانش در شهرستان را فراهم آورند. 
حمزه عبدکوند با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج تصریح کرد: باید با برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دانش‌آموز فرهنگ بسیج و بسیجی را در بین دانش‌آموزان ترویج دهیم.
وی با اشاره به وجود دانش‌آموز زیر 13 سال شهید با نام محمد رسول رضایی در شهرستان خاطرنشان کرد: هفته بسیج بهترین فرصت برای دلجویی و تجلیل از خانواده‌های شهدای دانش‌آموز از جمله شهید رضایی است.
معاون فرماندار اسدآباد در خصوص مشکلات مدارس با سازمان تخریب و نوزسازی گفت: در صورت حل نشدن تعهدات سازمان نوسازی سال آینده اعتباری برای این سازمان در نظر نخواهیم گرفت.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول