اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آمل:

ارتقای کیفیت آموزشی دغدغه مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: خطیب نماز جمعه شهرستان آمل گفت: ارتقا و پیشرفت کیفیت آموزش دغدغه مسئولان بخش آموزش و پرورش باشد.

ارتقای کیفیت آموزشی دغدغه مسئولان باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مصلای قدس آمل در بین نمازگزاران با دعوت آنها به تقوای الهی بیان داشت: باید با پرهیزکاری، کسب تقوا و انجام فرایض دینی ره‌توشه‌ای ارزشمند و ماندگار را برای خود ذخیره داشته باشیم تا باعث سربلندی و افتخار ما در دنیا و آخرت شود.
وی خاطرنشان کرد: خداوند برای هدایت مردم ولایت تشریحی و تکوینی را بنیان نهاد تا مردم به گمراهی نیافتند و بتوانند حق را از باطل تشخیص داده و رستگاری را برای خود رقم بزنند.
امام جمعه آمل تصریح کرد: بیگانگان چپاولگر و طماع هستند و قصد از بین بردن ذخایر و اعتقادات دینی و الهی ما را دارند و همچنین برای کسب ذخایر مادی، زمینی و دریایی ما دندان تیز کرده‌اند.
رحمانی آملی با بیان اهمیت مقام امامت ولایت عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم فرمودند:« که نباید یهود و نصارا را به ولایت و سرپرستی خود بپذیریم زیرا اگر چه آنها با هم اختلافاتی دارند ولی در مقابل قرآن و برای مبارزه با مسلمانان و شیعیان متحد می‌شوند».
خطیب نماز جمعه آمل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اسلام نور واحد است، بیان داشت: اگر کسی دست از انبیاء و اولیای الهی بردارد و ولایت فقیه را رها کند دل به شیطان بسته و به جمع ظالین می‌پیوندد.
رحمانی آملی با تسلیت ایام شهادت ششمین امام شیعیان به نمازگزاران ادامه داد: در زمان امام جعفر صادق(ع) برخلاف دیگر امامان شرایطی ایجاد شد تا بیشتر احکام و معارف الهی در جامعه تبلیغ شود.
وی یادآور شد: آن امام بزرگ توانست شاگردان بی‌شماری را که هر یک از نوادر جهان اسلام بودند تربیت کرده و به سراسر دنیا برای تبلیغ بفرستند و ما نیز در امر تبلیغ و گسترش علوم دینی باید با مطالعه زندگی آن بزرگواران از آنها الگو و درس بگیریم.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به مردم بیان داشت: بنا به فرمایشات امام امت جنگ تحمیلی برای ما گنج بود زیرا هم‌اکنون کشورهای آزادی‌خواه دنیا در حال استفاده از اهداف جنگ تحمیلی و نتایج حاصل از صدور انقلاب اسلامی هستند.
رحمانی آملی با اعلام اینکه هر روز هشت سال دفاع مقدس برای ما سراسر خاطره و درس‌آموزی را به همراه دارد، ابراز داشت: شهدای زیادی برای به بار آمدن و حفظ این انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند و برای دفاع از دین اسلام، اعتقادات، ناموس و مرز و بوم خود جان‌فشانی کردند که هم اکنون وظیفه اصلی ما است تا از این آرمان‌ها و اهداف والا پاسداری کنیم و در راستای ترویج و گسترش آن در داخل کشور و خارج آن بکوشیم.
وی در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز ماه مهر یادآور شد: باید دانش‌آموزان و دانشجویان ما با اهداف انقلاب و دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند و در بحث آموزش و پرورش ارتقای کیفیت آموزشی از دغدغه‌های مسئولان باشد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول