اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان ری:

شورای آموزش و پرورش سبب ارتقای برنامه‌های آموزشی و پرورشی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان ری گفت: شورای آموزش و پرورش از ارکان مهم ارتقای برنامه‌های آموزشی و پرورشی است.

شورای آموزش و پرورش سبب ارتقای برنامه‌های آموزشی و پرورشی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، داوود عموحیدری گفت: این شورا از ارکان مهم ارتقا و رشد برنامه‌های آموزشی و پرورشی است که می‌تواند مسئولان را در توسعه و پیشرفت در این بخش یاری کند.
دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان ری با اشاره به نقش کلیدی و کاربردی شوراهای آموزش و پرورش افزود: این شورا تجلی مشارکت مردم در تعلیم و تربیت است و این مشارکت در رفع کاستی‌ها و مشکلات جامعه کمک چشمگیری می‌کند.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری با اشاره به آیات 159 سوره آل عمران و 38 سوره شورا عنوان کرد: در هنگام مشورت با استفاده از خرد جمعی، بهترین و کوتاه‌ترین راه برای حل مسائل پیشنهاد می‌شود و انسان‌ها از طریق مشورت می‌توانند از تجارب یکدیگر بهره‌مند شوند.
دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان ری در پایان تصریح کرد: مشورت کردن و همیاری و همکاری و استفاده از تجربیات و مساعدت دیگران یکی از رمزهای موفقیت است.
انتهای پیام/ی30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول