اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر آموزش و پرورش بستک تاکید کرد:

ارتقای سطح آموزش با تقویت گروه‌های آموزشی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بستک گفت: ارتقای سطح آموزش با تقویت گروه‌های آموزشی در سال‌جاری تحصیلی به طور جد در این نهاد مدنظر است.

ارتقای سطح آموزش با تقویت گروه‌های آموزشی
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک در شمال غرب هرمزگان، ناصر توکلی در حاشیه نخستین گردهمایی معاونان آموزشی مجتمع‌های آموزشی، مدارس شبانه‌روزی و مدیران مجتمع‌های شهرستان که با موضوع بررسی برنامه‌های آموزشی در مدارس و مجتمع‌ها در محل سالن همایش آموزش و پرورش بستک برگزار شد، اظهار داشت: شعار امسال آموزش و پرورش شهرستان بستک ارتقای سطح آموزش با تقویت گروه‌های آموزشی است.
وی با اشاره به اینکه اگر بحث آموزش جدی گرفته شود سایر بحث‌ها در مدارس جدی گرفته می‌شود گفت: آموزش و پرورش در حال گذر از یک مرحله سنتی به یک مرحله ساختاری جدید است و باید تمام نیروها برای این گذر آماده باشند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک تاکید کرد: در سال آینده تحصیلی اجرای نظام 3 ـ 3 ـ 6 را در نظام آموزش و پرورش خواهیم داشت که باید تمام نیروها در آموزش و پرورش همت کنند تا این تحول به خوبی و با بهترین نحو ممکن انجام گیرد.
عبدالقادر راهدار معاون آموزشی آموزش و پرورش بستک نیز در سخنانی گفت: معاونان آموزشی در مدارس و مجتمع‌ها باید نسبت به وظایف خود آگاه بوده و در برنامه‌ریزی‌های آموزشی و امتحانی در مدارس و مجتمع‌ها مشارکت فعال داشته باشند.
راهدار با اشاره به اینکه اگر در جلسات شورای معلمان در مدارس و مجتمع‌ها معاونان آموزشی دستوری برای جلسه نداشته باشند آن مدرسه، مدرسه آموزشی نخواهد بود، یادآور شد: همیشه تعداد کم دانش‌آموزان در مدرسه و کلاس کیفیت بخش نظام آموزشی نخواهد بود بلکه در بعضی مواقع که ما در مدارس و کلاس با تعداد کم دانش‌آموزان و تعداد اندک آنان مواجهه هستیم نیروهای در امر تدریس نیز در این مدارس اندک بوده و مدیران مجبورند از نیروهای غیر مرتبط استفاده کنند.
معاون آموزشی آموزش و پرورش بستک در ادامه گفت: نظام آموزشی با همه مشکلاتی که دارد باید به سمت ارتقا برود.
وی افزود: در سال تحصیلی 91 ـ90 شاهد موفقیت‌های خوبی در موضوع آموزش خواهیم بود و وجود معاونان آموزشی در مدارس و مجتمع‌ها با تجربه کافی خدمت‌، گام‌های محکمی در راستای کیفیت بخشی به آموزش در مدارس برخواهند داشت.
راهدار اظهار داشت: استفاده از وسایل سمعی و بصری در کلاس‌های آموزش برای دانش‌آموزان می‌تواند در امر یادگیری بسیار موثر باشد و معاونان آموزشی باید به این مهم توجه کنند چرا که تدریس بدون خستگی یادگیری را بهتر خواهد کرد.
این مسئول با تأکید بر اینکه تمام مدارس باید در مدارس خود یک کلاس هوشمند داشته باشند، گفت: اگر بعضی مدارس توان هوشمندسازی کل مدرسه و کلاس‌ها را ندارند می‌توانند یکی از کلاس‌ها را به عنوان کلاس هوشمند استفاده کنند تا همه دانش‌آموزان از امکانات الکترونیکی و تجهیزات آن بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول