اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان خبر داد

اختصاص 2 میلیارد تومان به معادل‌سازی پروژه‌های زکات در کردستان

معاون توسعه و برنامه‌ریزی استاندار کردستان گفت: استانداری کردستان در زمینه معادل‌سازی پروژه‌های زکات در طول سال گذشته 2 میلیارد تومان پرداخت کرده است.

اختصاص 2 میلیارد تومان به معادل‌سازی پروژه‌های زکات در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ارسلان ازهاری در جلسه ستاد زکات استان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: تعهدات استانداری کردستان در این زمینه یک میلیارد و 760 میلیون تومان بوده که با تاکید استاندار و تلاش فرمانداران به 2 میلیارد تومان افزایش یافته است. معاون توسعه و برنامه‌ریزی استاندار کردستان با بیان اینکه این میزان اعتبار صرف اجرای پروژه‌های عمرانی عام‌المنفعه شده است، تصریح کرد: بیشتر پروژه‌های تعریف شده سال 87 و 88 از این محل تامین اعتبار و اجرایی شده‌اند.

وی خواستار ابلاغ پروژه‌های متعهد شده سال 90 قبل از ورود بودجه 91 شد و افزود: کمیته امداد استان قبل از ورود بودجه 91 باید تمام پروژه‌ها را به صورت تفکیک شده شهری و روستایی در اختیار استانداری قرار داده تا ما بتوانیم بر اساس اولویت بدنی در اختیار فرمانداران قرار دهیم.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی استاندار کردستان بر حضور روسای کمیته امداد در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: فرمانداران باید با دعوت از روسای کمیته امداد در شهرستان‌ها متناسب با زکات جمع‌آوری شده پروژه‌های عمرانی را تعریف کنند.

گفتنی است؛ اختصاص 50 درصد از زکات جمع‌آوری شده در زمینه رفع مشکلات نیازمندان، فعالسازی بیش از پیش ستادهای زکات شهرستانی، تحویل گندم کشاورزان خارج از نوبت به منظور تشویق بیش از پیش آنان به پرداخت زکات، بسترسازی و تبلیغات رسانه‌ای به ویژه از طریق رسانه گروهی به منظور نهادینه کردن فرهنگ زکات در بین مردم، اطلاع‌رسانی دقیق در مورد نحوه هزینه کرد زکات به منظور ایجاد اعتماد بیشتر از مهم‌ترین مصوبات این جلسه چند ساعته بود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول