اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی:

خدمات عمومی آذربایجان‌غربی 3 هزار پرونده تخلف دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: خدمات عمومی با بیش از 3هزار پرونده تخلف در استان بیشترین تعداد تخلفات را دارد.

خدمات عمومی آذربایجان‌غربی 3 هزار پرونده تخلف دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جعفرصادق اسکندری پیش از ظهر امروز در جمع بازرسان استان با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در راستای جلوگیری از بروز تخلفات در واحدهای صنفی و غیرصنفی استان اظهار داشت: هم‌زمان با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی برای جلوگیری از تخلفات اقتصادی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه خدمات عمومی با بیش از 3هزار پرونده تخلف، بیشترین تعداد تخلفات را دارد، افزود: از آغاز اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها در استان بیش از 632هزار بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی انجام شده است.

اسکندری گفت: غلات و حبوبات، مصالح ساختمانی، میوه و سبزیجات از دیگر گروه‌های کالایی بازرسی شده هستند که بیشترین تعداد تخلفات را پس از خدمات عمومی به خود اختصاص داده‌اند.

این مسئول با اشاره به میزان ارزش تخلفات این پرونده‌ها اضافه کرد: در این زمینه 28هزار پرونده تخلف به ارزش 493 میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده‌اند.

وی از 19 هزار و 600 پرونده تخلف در استان خبر داد و تصریح کرد: این تعداد پرونده در سال گذشته در راستای بازرسی‌های صورت گرفته به ارزش 303 میلیارد ریال تشکیل شده است.

اسکندری با اشاره به افزایش 14 درصدی بازرسی‌ها در سال گذشته بیان کرد: پرونده‌های تشکیل شده 4 درصد کاهش داشته که این امر نشان‌‌دهنده نظارت و کنترل کیفی و هدفمندکردن بازرسی‌ها در استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: طرح‌های نظارتی کمیت و کیفیت کالا، تخم مرغ و لبنیات، کنترل قیمت و موجودی‌گیری سردخانه‌‌ها، طرح نظارتی ویژه نوروز، ویژه تابستان و ماه رمضان، طرح بازگشایی مدارس، طرح نظارت بر طلا و جواهرات از جمله طرح‌های نظارتی مهمی است که در سال گذشته انجام شده است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول