اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

دغدغه معلمان چرخش حیات بشر بر مدار کرامت انسانی است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دغدغه معلمان همیشه این بوده که حیات بشر بر مدار ارزش‌ها و کرامات انسانی بچرخد.

دغدغه معلمان چرخش حیات بشر بر مدار کرامت انسانی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا محمدی‌یگانه صبح امروز در آیینی به مناسبت آغاز هفته معلم با تقدیر از زحمات همه معلمان و فرهنگیان استان گفت: معلمان و مربیان، ایمان، عشق، حکمت و بینش را بر لوح جان و ضمیرهای پاک فرزندان این آب و خاک حک می‌کنند و ندای فطرت را به گوش همه می‌رسانند. 

وی افزود: معلم سیاهی جهل را از دل‌ها می‌زداید و زلال دانایی را در روان بشر جاری می‌سازد و دست توانایی دارد که چشم‌انداز آینده ما را ترسیم می‌کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه دغدغه معلمان همیشه این بوده که حیات بشر بر مدار ارزش‌ها و کرامات انسانی بچرخد تصریح کرد: در این مسیر بزرگانی همچون استاد "شهید مرتضی مطهری"با خیل عظیم این فرهیختگان همراه شدند که نامشان بر تارک زمان می‌درخشد.

محمدی‌یگانه با تبریک فرا رسیدن هفته معلم و سالروز شهادت شهید مطهری خاطر نشان کرد: فرماندهی انتظامی استان مراتب سپاس خود را نسبت به مقام شامخ معلم ابراز داشته و با حضور فعال در عرصه بزرگداشت مقام معلمان و مربیان جایگاه رفیع آنان را ارج می‌نهد.

معاون اجتماعی فرمانده استان بوشهر نیز گفت: معلمان به عنوان فرهیختگان علم و دانش نقش بسزایی در پیشگیری از آسیب‌ها و برقراری امنیت اجتماعی دارند.

غلامرضا خضری معلمان را مهم‌ترین افراد در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نوجوانان و جوانان در جامعه نام برد.

وی ضمن تبریک به مناسبت بزرگداشت مقام معلم و شهادت اندیشمند بزرگ جهان اسلام استاد شهید مرتضی مطهری (ره) آنها را مهم‌ترین افراد در روشن ساختن چراغ هدایت نوجوانان و جوانان دانست.

خضری افزود: این عزیزان ضمن تدریس علم و دانش، در راستای برقراری امنیت در جامعه دانش‌آموزان را با خطرات و آسیب‌های جامعه آشنا کرده و راه‌های پیشگیری را به آنان یاد می‌دهد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 100 مربی و معلم در کارگاه‌های آموزشی توسط مرکز مشاوره این معاونت اجتماعی جهت آشنایی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان مورد آموزش قرار گرفتند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان بوشهر از معلمان خواست با هدایت آینده‌سازان انقلاب اسلامی در برقراری یک جامعه امن و آرام پلیس را یاری دهند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول