اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک سایپا البرز:

مقابل شاهین جوانمردانه بازی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال سایپا البرز گفت: با وجود این که نیاز چندانی به امتیاز دیدار با شاهین نداریم، اما جوانمردانه به میدان رفته و به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم.

مقابل شاهین جوانمردانه بازی می‌کنیم

روزبه شاه‌علیدوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال 4 تیم راه‌آهن، ملوان، شهرداری تبریز و شاهین برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: براساس برنامه و جدول زمان‌بندی مسابقات دیدار بعدی سایپا البرز با شاهین و در ورزشگاه خانگی این تیم است که 3 امتیاز دیدار برای میزبان از اهمیت حیاتی و بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

این بازیکن فوتبال ادامه داد: به طور قطع نگاه هر 4 تیم فوق به نتایج دیگر تیم‌ها است و برد و شکست هر کدام تأثیر مستقیمی در سرنوشت هر 4 تیم دارد.

شاه‌علیدوست تأکید کرد: در چنین شرایطی رسم جوانمردی و پهلوانی است که تیم‌ها با تمام قدرت بازی‌ها را ادامه داده و باشگاه‌هایی نیز که نیازی به امتیاز بازی‌های باقی مانده ندارند، دیدارها را هم‌چون گذشته جدی گرفته و با تمام توان به میدان بروند.

وی افزود: مجموعه بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه سایپا نیز از این قائده مستثنی نبوده و ما در دیدار برابر شاهین جوانمردانه و با تمام توان بازی خواهیم کرد.

* سایپا در این فصل بدشانسی زیادی آورد

هافبک نارنجی‌پوشان کرجی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد تیمش در رقابت‌های این فصل لیگ برتر اشاره کرد و گفت: ما در فصل جاری با بدشانسی‌های زیادی رو به ‌رو شدیم که اگر این موارد اتفاق نمی‌افتاد، امروز سایپا در جمع 5 تیم برتر جدول بود.

شاه‌علیدوست خاطرنشان کرد: البته معتقدم که نتیجه ضعیفی کسب نکردیم و قرار گرفتن در میانه‌های میدان اگر چه در شأن باشگاه سایپا و مردم البرز نیست، اما کم اهمیت نیز نخواهد بود.

وی در پایان تأکید کرد: امیدوارم با پیروزی در 2 بازی باقی مانده بتوانیم با روحیه مناسب به فکر بازسازی تیمی و رفع نقاط ضعف خود بوده و سایپا در فصل آینده با قدرت به مسابقات وارد شود.

لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های سایپا البرز و شاهین بوشهر از هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان روز یک‌شنبه 17 اردیبهشت به میزبانی شاهینی‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول