اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

قوانین کار در راستای تکریم کارگران باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: قوانین کار باید در راستای تکریم کارگران باشد.

قوانین کار در راستای تکریم کارگران باشد

حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: قوانین کار در سال‌های گذشته مورد اصلاح و بازنگری قرار گرفته است ولی همچنان شاهد نواقصی در آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه قوانین کار باید در راستای تکریم قشر کارگر باشد نه تحقیر، تصریح کرد: با توجه بیشتر به این قشر زحمتکش، زمینه رشد و اعتلای کشور را در عرصه‌های مختلف فراهم می‌کنیم.

ذاکر توجه به امور رفاهی و معیشتی کارگران را مورد اشاره قرار داد و افزود: حقوق کارگران در بخش‌های مختلف نادیده گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: جایگاه ممتاز ایران در عرصه‌های علمی و صنعتی جهان نتیجه پشتکار و تلاش کارگران است و دولت با فراهم‌کردن ساز و کارهای لازم باید از تجربیات گرانبهای کارگران استفاده کند.

این مسئول با اشاره به اقدامات مجلس در راستای حمایت از کارگران، اظهار داشت: مجلس هشتم در راستای اصلاح قانون کار اقدامات اساسی انجام داده است.

ذاکر با بیان اینکه مجلس خانه امید مستضعفان است، گفت: بارها کارگران به نمایندگان مجلس مراجعه کرده‌اند و تا حد امکان مشکلات آن‌ها توسط نمایندگان مجلس برطرف شده است ولی مشکلات باید ریشه‌یابی و حل شود.

وی با بیان اینکه دولت باید حامی و پشتیبان قشر محروم جامعه باشد، اظهار داشت: نپرداختن حقوق کارگران بر اساس قانون کار توسط کارفرماها را شاهد هستیم که برای جلوگیری از این موضوع لازم است تا دولت وارد کار شود و از کارگران حمایت‌های ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول