اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر خبر داد

تجلیل از 20 فعال عرصه تئاتر استان بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: همزمان با برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر استان بوشهر، 20 فعال عرصه تئاتر این استان تجلیل می‌شوند.

تجلیل از 20 فعال عرصه تئاتر استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد مظفری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری برنامه‌های متنوع نمایشی در جریان برگزاری اردیبهشت تئاتر ایران در استان بوشهر خبر داد.

مظفری گفت: روز 20 اردیبهشت مراسمی به‌عنوان بزرگداشت جشن روز جهانی تئاتر در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر برگزار می‌شود که در این مراسم از فعالان تئاتر استان بوشهر در حوزه‌های مختلف در سال 90 تقدیر خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم از بیش از 20 نفر از فعالان تئاتر استان در شهرستان‌های مختلف استان تقدیر می‌شود ضمن اینکه انجمن‌ها و گروه‌های فعال تئاتر استان، سازمان‌های حامی تئاتر و پژوهشگران برتر حوزه تئاتر در سال 90معرفی می‌شوند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی بوشهر همچنین از تجلیل از یکی از چهره‌های قدیمی تئاتر در روز 20 اردیبهشت خبر داد و گفت: به پاس خدمات ارزنده علی قربانی از پیشکسوتان تئاتر استان به تئاتر استان و پاسداشت مقام هنری او از وی در مراسم ویژه روز جهانی تئاتر تقدیر می‌شود.

وی از برگزاری نخستین رپرتوار نمایش استان با شرکت پنج گروه نمایشی از سراسر استان از تاریخ 16 اردیبهشت خبر داد و گفت: در نخستین نشست تخصصی نمایشنامه خوانی نیز روز 25 اردیبهشت برگزار می‌شود.

مظفری رونمایی از وب سایت خبری انجمن هنرهای نمایشی استان و رونمایی از نشریه تخصصی انجمن نمایش استان را از دیگر برنامه‌های جشن اردیبهشت تئاتر در استان بوشهر عنوان کرد.

انتهای پیام/ح20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول