اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شهرکرد:

حمایت از تولید ملی مسئولیت همگانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: تحقق شعار سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی یک وظیفه و مسئولیت همگانی است.

حمایت از تولید ملی مسئولیت همگانی است

مراد کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: رشد و توسعه هر جامعه‌ای به رعایت یک سری اصول و امور بستگی دارد که امور اقتصادی و معیشتی از مهمترین این امور است.

وی با تاکید بر ضرورت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، افزود: با توجه به بینش و دقت توجه مقام معظم رهبری نسبت به مسائل روز ضرورت دارد تا با ارائه راهکارهای دقیق و درست در راستای تحقق شعار سال اهتمام ویژه‌ای به کار گرفت.

کاظمی ادامه داد: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر محور نامگذاری شعار سال را بر مبنای مسائل اقتصادی و معیشتی قرار داده‎اند که این موضوع اهمیت مسائل اقتصادی را بیش از پیش نشان می‌دهد.

فرماندار شهرستان شهرکرد  به تاثیر مسائل اقتصادی بر استقلال هر کشوری اشاره کرد و گفت: استقلال هر کشور و ملتی باید در همه جنبه‌ها و بخش‌ها محقق شود و هر کشوری که به استقلال سیاسی دست پیدا می‌کند باید در کنار آن استقلال اقتصادی خود را نیز حفظ کند.

کاظمی افزود: اگر در بخش اقتصادی، کشور با چالش و مشکلی روبه‌رو شود به طور قطع و یقین سایر بخش‌های کشور نیز به تبع آن دچار آسیب می‎شوند.

وی تعامل و همکاری مردم با مسئولان و کارگزاران را مهمترین عامل در تحقق شعار سال دانست و گفت: هم مردم و هم مسئولان سهم بسزایی در تحقق شعار سال برعهده دارند که با همکاری و تعامل با یکدیگر می‌توانند آن را به نحو مطلوب اجرایی کنند.

کاظمی ادامه داد: تشکیل کارگروه‌ها و ستادهای ویژه و تنظیم و تدوین دستورالعمل‌های اجرایی از سوی این کمیته‌ها از جمله اقدامات کلی در همین راستا است.

فرماندار شهرستان شهرکرد همچنین به نقش متقابل مردم و تولیدکنندگان در رشد و توسعه اقتصادی تاکید کرد و افزود: رشد و شکوفایی اقتصادی مستلزم همکاری و همراهی مردم است و تنها در این صورت است که هم حقوق مصرف‌کننده رعایت می‌شود و هم تولیدکننده می‌تواند در تولید خود به بهره‌وری لازم دست پیدا کند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول