اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده قرآنی ملایر:

شرکت در دور دوم انتخابات تبلیغات سوء دشمن را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم قرانی ملایر گفت: شرکت در دور دوم انتخابات تبلیغات مسموم دشمن را علیه ملت ایران بی‌نتیجه خواهد کرد.

شرکت در دور دوم انتخابات تبلیغات سوء دشمن را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام محمد اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: اصل شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی، عقلی، عرفی و انقلابی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با مهم برشمردن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: این دور از انتخابات همانند مرحله نخست از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به تبلیغات مسموم دشمنان در ماهواره‌ها برای ایجاد جو روانی در بین مردم جامعه می‌طلبد که مردم آگاه کشور در حوزه‌های انتخابی مدنظر، برای تعیین نمایندگان خود با شور و هیجان بیشتری در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر به وظایف کاندیداها و طرفدارانشان در این دور از انتخابات اشاره کرد و عنوان داشت: با توجه به کم شدن تعداد نامزدها در دور دوم، بر کاندیداها لازم است فضای تبلیغاتی را با جذابیت و هیجان بیشتری همراه کنند و در این فضا اخلاق اسلامی و انتخاباتی را رعایت و از تخریب رقبای خود به شدت بپرهیزند.

وی تأکید کرد: کسی که برای چهار سال سرنوشت مردم یک کشور را اداره می‌کند و در تصمیم‌گیری‌های مهم کشور نظر می‌دهد باید از هر نظر مناسب با موازین اسلامی باشد.

اکبری تصریح کرد: نماینده‌ای اصلح است که جایگاه مجلس را بشناسد به منافع ملی و سرنوشت مردم اهمیت بدهد و از تک‌روی و یک جانبه‌نگری و توجه به منافع شخصی بپرهیزد.

وی در پایان سخنانش بر لزوم حضور پرشور و حداکثری مردم در این دور از انتخابات تأکید کرد و گفت: انتخاب اصلح و شرکت پرشور در انتخابات دو اصل مهم برای مردم است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول