اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

500 کارگر نمونه در جیرفت تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در همایش کار و کارگر شهرستان جیرفت از 500 نفر از کارگران نمونه این شهرستان تجلیل شد.

500 کارگر نمونه در جیرفت تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ظهر امروز و در همایش کار و کارگر در شهرستان جیرفت با حضور مسئولان از 500 نفر از کارگران نمونه این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

علی‌محمد علی‌توکلی رئیس شورای اسلامی کار شرکت کشت و صنعت شهرستان جیرفت در این آیین با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اظهار داشت: این نامگذاری ناشی از توجه و علاقه مقام معظم رهبری به کارگران و وظیفه مهم آنان است.

وی افزود: همه کارگران بر خود لازم می‌دانند در راستای اعتلای ایران اسلامی با تلاش و جدیت نقش خود را در تولید ملی و توسعه اقتصادی به خوبی ایفا و به تمام جهانیان ثابت کنند که می‌توانند.

علی‌توکلی تصریح کرد: دلیل نهضت جهانی روز کارگر کشتار خشونت‌طلبانه کارگران توسط پلیس و فرماندار آدمکش شیکاگوی آمریکا است که خود امروز مدعی حقوق بشر هستند.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه دشمنان نظام در این برهه از زمان ایران اسلامی را آماج تحریم‌ها و تهدیدهای خود قرار داده‌اند، جامعه متعهد، قهرمان و بابصیرت کارگری و کارفرمایی با پیروی از ولایت فقیه و همچنین با استفاده از تفکر و دستان نیرومند خود می‌تواند مشت محکمی بر دهان آنان بزند.

علی‌توکلی استقلال و توسعه اقتصادی کشور را آرزوی هر کارگر ایرانی دانست و بیان داشت: کارگران باغیرت در هشت سال دفاع مقدس از آرمان‌های انقلاب و امام راحل دفاع و شهدا و سرداران بزرگی را به این نظام تقدیم کردند.

رئیس شورای اسلامی کار شرکت کشت و صنعت شهرستان جیرفت گفت: کارگران امروز نیز در عرصه اقتصادی با ولایت و دولت عدالت‌محور همپیمان هستند.

علی‌توکلی عنوان کرد: همه ابرقدرت‌های جهان‌خوار بدانند، کارگر ایرانی همان‌‌گونه که در دفاع مقدس لباس رزم پوشید و اسلحه در دست از جان، مال و مرزهای کشور دفاع کرد در زمان تحریم نیز با لباس کار ابزار به دست آماده مبارزه با تهدید‌های مختلف آنان است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول