اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ازنا:

انتخابات مظهر وحدت ملی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ازنا گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران مظهر وحدت ملی و یکی از مهم‌ترین شاخص‌های پایبندی به انقلاب و رهبری است.

انتخابات مظهر وحدت ملی است

ولی‌الله منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ازنا در مورد برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ازنا و دورود اظهار داشت: وظیفه و شعار ستاد انتخابات ازنا هم‌چون مرحله اول برگزاری انتخابات اجرای دقیق قانون، فراهم آوردن زمینه حضور حداکثری مردم، رعایت عدالت و امانت‌داری است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان ازنا آماده برگزاری انتخابات مرحله دوم است، افزود: انتخابات در ایران مظهر وحدت ملی و یکی از مهم‌ترین شاخص‌های پایبندی به انقلاب و رهبری است و وظیفه ما دست‌اندرکاران انتخابات صیانت و حفاظت و امانتداری از آرای مردم است.

فرماندار ازنا اظهار داشت: مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرستان ازنا هم‌چون ادوار گذشته که در تمام صحنه‌ها حضور پرشور داشته و پشتیبانی خود را از نظام، انقلاب و مقام عظمای ولایت اعلام نموده‌اند در این مرحله نیز حضور حماسی و دشمن‌شکن خود را به نمایش می‌گذارند.

وی بیان داشت: بدون تردید انتخابات سالم و قانونمند با رعایت اصل بی‌طرفی و امانتداری و با حضور یکپارچه مردم در پای صندوق‌های رأی موجب تقویت نظام در برابر توطئه‌ها و کارشکنی‌های دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول