اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان:

حضور پرشور مردم در انتخابات انقلاب را بیمه کرد

خبرگزاری فارس: رئیس‌کل دادگستری استان کردستان حضور پرشور مردم ایران در انتخابات، انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

حضور پرشور مردم در انتخابات انقلاب را بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اکبر گروسی صبح امروز در نخستین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی که در سالن اجتماعات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس نهم با وجود توطئه‌ها و تلاش‌های شبانه روزی دشمنان انقلاب ایران را برای همیشه بیمه کرد.

گروسی با بیان اینکه دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کردستان در سلامت کامل و با کمترین تخلف برگزار شد، اضافه کرد: حضور باشکوه و تاریخی مردم استان کردستان در کنار سایر هموطنان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام بود.

وی کمترین توقع مردم از منتخبان را افزایش رفاه عمومی و عمل به شعارهای تبلیغاتی ذکر کرد و گفت: منتخبان ملت در مجلس شورای اسلامی باید سعی کنند تا در صحنه قانونگذاری توان خود را نشان دهند و بیش از پیش در خدمت مردم استان باشند.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان بر همکاری، همراهی و همدلی مسئولان در برگزاری انتخابات سالم تاکید کرد و گفت: فعالیت تبلیغاتی کاندیداها در دور دوم شروع شده است و انتظار ما از کاندیداها، حفظ احترام یکدیگر، پرهیز از تخریب رعایت اصول تبلیغاتی و اجتناب از شعارهای خلاف قانون است.

وی ایجاد شور و امید و نشاط در میان مردم را از دیگر وظایف کاندیداها عنوان کرد و افزود: دادگستری کردستان با تمام امکانات خود در راستای برگزاری هرچه بهتر انتخابات آمادگی دارد و شعبات رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادسراها و دادگاه‌ها فعال شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد:‌با توجه به برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته قضات مربوطه به جرایم انتخاباتی در سریعترین زمان ممکن به جرائم رسیدگی می‌کنند.

گفتنی است؛ در ادامه این جلسه مدیران کل ادارات گزارشی از آخرین اقدامات خود برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول