اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا سال 92 محقق می‌شود

بهره‌برداری از قطعات در حال ساخت باند دوم محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری خراسان‌جنوبی گفت: قطعات در حال ساخت باند دوم محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی تا سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از قطعات در حال ساخت باند دوم محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری خراسان‌جنوبی، ابراهیم نصری اظهار داشت: در حال حاضر ساخت تعداد شش قطعه از باند دوم محورهای شریانی استان در حال اجرا بوده که طول آنها 186 کیلومتر است.

وی افزود: با توجه به برنامه دولت مبنی بر تکمیل پروژه‌های شاخص با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد تا سال 92 باند دوم محورهای بیرجند قاینات و خضری به طول 136 کیلومتر، فردوس بجستان و فردوس دیهوک به طول 54 کیلومتر و بیرجند سربیشه به طول 36 کیلومتر که دارای پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد است در لیست پیشنهادی پروژه‌های مهر ماندگار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت و پس از تصویب دولت با اختصاص اعتبار مورد نیاز تا سال 92 تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و ترابری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر 186 کیلومتر از باند دوم محورهای مواصلاتی در حال اجرا بوده و 186 کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است.

نصری خاطرنشان کرد: 6 کیلومتر از این باند (70 درصد) طی چهار سال اخیر احداث شده است.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول