اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پایانی لیگ برتر کبدی صورت می‌گیرد

راه و ترابری در اندیشه دومین قهرمانی متوالی‌

خبرگزاری فارس: تیم کبدی راه و ترابری در شرایطی می‌تواند جام قهرمانی لیگ برتر کبدی را در خانه نگه دارد که برابر تیم صدرنشین به برتری برسد.

راه و ترابری در اندیشه دومین قهرمانی متوالی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته پایانی لیگ برتر کبدی ایران با انجام سه دیدار به پایان می‌رسد و در مهم‌ترین دیدار این هفته که سرنوشت قهرمانی را مشخص می‌کند، تیم کبدی راه و ترابری که پیش از آغاز فصل شایعاتی در مورد انحلال آن به گوش می‌رسید، در حال حاضر با دو امتیاز کمتر نسبت به تیم صدرنشین ایثار گرگان در رده دوم جدول رده‌بندی جای دارد.

تیم راه و ترابری در صورتی که بتواند از امتیاز میزبانی استفاده کرده و تیم گرگانی را در خانه مغلوب کند، برای دومین سال متوالی قهرمان می‌شود.

در این هفته هم‌چنین رقابت بر سر کسب عنوان سومی مسابقات وجود داشته و دو تیم سیستان و بلوچستان و تختی در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند.

سرمربی تیم کبدی راه و ترابری اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: قرار بود در هفته ماقبل پایانی با تیم ایثار رو به رو شویم اما مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند این مسابقه در هفته آخر برگزار کنند.

غلامرضا مازندرانی با بیان اینکه بعد از دیدار نهایی راه و ترابری و ایثار جام قهرمانی اهداء می‌شود، تأکید کرد: این دیدار بازی فینال لیگ محسوب می‌شود و از اهمیت بسیار بالایی برای دو تیم برخوردار است.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول