اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی:

به‌‌ منظور پیش‌گیری از اعتیاد راهکارهای مناسب برای جوانان طرح شود

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی گفت: باید برای پیش‌گیری از اعتیاد راهکارهای مناسب برای جوانان مطرح شود تا به سمت مواد روان‌گردان و مخدر کشیده نشوند.

به‌‌ منظور پیش‌گیری از اعتیاد راهکارهای مناسب برای جوانان طرح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ماشاءالله صادقی ظهر امروز در همایش پیش‌گیری از اعتیاد در مشهد اظهار داشت: اقدامات پیش‌گیری در محیط‌های خوابگاهی دانشگاهی آغاز شده است و در این راستا در محیط دانشگاه برای مصرف مواد مخدر به شیوه‌های سنتی نمی‌پردازند که به بهانه‌های واهی مانند تقویت حافظه و هوشیاری شب امتحان مواد مخدر صنعتی را به دانشجویان می‌دهند که در این زمینه جلسات آگاهی‌بخشی فراوانی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از زمینه‌های اعتیاد زندگی در مناطق پایین شهر است، تأکید کرد: در برنامه‌های پیش‌گیری که برای محیط خانواده در نظر گرفته‌ایم در اولویت نخست خانواده‌هایی که در پایین شهر زندگی می‌کنند در ردیف نخست قرار گرفته‌اند و در این زمینه برنامه‌های خاصی از طریق مشاوران روحانی، خیریه‌ها و انجمن‌ها ترتیب داده شده است که به این خانواده‌ها آموزش لازم را بدهند.

وی تأکید کرد: خانواده دارای اهداف مشترکی است که اساسی‌ترین آن رشد و پرورش فرزندان است و این سبب پیوند عاطفی بین اعضای خانواده می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول