اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر:

اولویت اصلی ما ارتقای امور معنوی و اخلاقی در ورزش است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: اولویت اصلی ما ارتقای امور معنوی و اخلاقی در ورزش است.

اولویت اصلی ما ارتقای امور معنوی و اخلاقی در ورزش است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مهدی رضایی صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در ملایر درباره اقدامات و فعالیت‌های شاخص اداره ورزش و جوانان ملایر در سال گذشته، اظهار داشت: انجام کارهای فرهنگی و ارتقای امور معنوی و اخلاقی در ورزش بوده و پس از آن، توجه به گسترش ورزش همگانی، ارتقای جایگاه هیئت‌های ورزشی و سطح علمی آنها از طریق تشکیل کارگاه‌های علمی -آموزشی، حضور در لیگ‌های کشوری و توجه ویژه به ورزش بانوان سایر اولویت‌های کاری ما در دو سال اخیر بوده است.

وی به تشریح فعالیت‌های این اداره در خصوص توسعه ورزش همگانی پرداخت و گفت: در این زمینه در سال‌های اخیر برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی و توسعه ورزش همگانی ارتقا یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر ابراز داشت: در حال حاضر 38 هیئت ورزشی در بخش آقایان و 26 هیئت در بخش بانوان در حال فعالیت هستند که در بحث ارتقای هیئت‌های ورزشی شهرستان، به انتساب مدیران فعال، متعهد و ارزشی، ایجاد و احیای هیئت‌های سه‌گانه، انجمن‌های ورزشی، هیئت اتومبیلرانی، هیئت بیماران خاص، تیراندازی و جانبازان و معلولان پرداختیم.

وی همچنین به برگزاری 14 کلاس آموزش مربیگری و داوری رشته‌های مختلف ورزشی و 9 کارگاه فعال هیئت پزشکی با موضوع اخلاق ورزشی و مبارزه با اعتیاد برای نخستین بار در ملایر در سال گذشته اشاره کرد.

رضایی در خصوص فعالیت ورزشی ملایر در بخش آقایان گفت: در سال گذشته چهار نفر موفق به کسب مقام‌های آسیایی و صادق گودرزی، کشتی‌گیر ملایری نیز مقام دوم جهان را کسب کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم‌های کشتی، تکواندو، دو و میدانی و باستانی آقایان در لیگ برتر کشوری فعال هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه در ارزشیابی شهرستان‌های استان همدان در سال 90، در بخش ورزش بانوان مقام نخست را کسب کردیم، عنوان کرد: ملایر بانوان ورزشکار مستعدی دارد که موفق به کسب مدال‌های بین‌المللی شده اند.

وی تأکید کرد: در سال 90 عاطفه غفاری و سیمین رهام به ترتیب در رشته‌های کبدی و کوهنوردی موفق به کسب مقام سوم آسیایی شدند.

رضایی ادامه داد: همچنین 51 نفر از بانوان ورزشکار ملایری در رشته‌های مختلف مقام‌های اول تا سوم کشوری و 97 نفر نیز مقام‌های اول تا سوم استانی را به دست آوردند.

وی افزود: 13 تیم ورزشی بانوان در سال گذشته مقام‌های اول تا سوم استانی را کسب کردند و در حال حاضر 25 تیم در بخش بانوان در لیگ استانی و سه تیم در لیگ برتر کشوری در رشته‌های کبدی، فوتسال و والیبال فعالیت می‌کنند ضمن اینکه تیم کبدی بانوان ملایر در رده نوجوانان در سال گذشته نایب قهرمان کشور شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از فعالیت 19 باشگاه خصوصی بانوان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته 127 نفر از بانوان ملایری برای مسابقات کشوری به تیم‌های نماینده استان دعوت شدند و 39 نفر از مربیان و داوران نیز به کلاس‌های استانی و کشوری اعزام شدند.

وی از کسب رتبه نمونه استانی توسط هیئت‌های کبدی، همگانی، اسکیت، تکواندو، ووشو، باستانی، بوکس، وزنه‌برداری و بدمینتون ملایر در سال گذشته خبر داد.

رضایی درباره پروژه‌های عمرانی ملایر در بخش ورزش نیز اظهار داشت: در سال گذشته با حمایت‌های فرماندار ویژه ملایر و مدیرکل ورزش و جوانان استان، 2 میلیارد و 520 میلیون تومان برای تکمیل سالن‌های ورزشی روستاهای حسین‌آباد، توچغاز، کهکدان، ینگی کند و ازندریان و نیز مجموعه ورزشی بانوان، تجهیز هیئت‌های ورزشی و استخر و تجهیز زمین‌های ورزشی روستایی اعتبار داشتیم.

وی از پیشرفت 99 درصدی عملیات ساخت مجتمع ورزشی بانوان این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این مجتمع از مصوبات دور دوم سفرهای ریاست جمهوری به استان همدان است که با زیربنایی به مساحت 5 هزار و 100 متر مربع در حال ساخت است و تاکنون 99 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر تصریح کرد: این مجتمع ورزشی شامل استخر سرپوشیده همراه با سونا، جکوزی و فضای اداری به مساحت یک هزار و 635 متر مربع، سالن چندمنظوره به همراه سالن بدنسازی به مساحت 2 هزار و 350 متر مربع، زمین چمن مصنوعی به مساحت یک هزار و 100 متر مربع و ساختمان‌های جنبی به وسعت 450 متر مربع می‌شود.

وی ابراز داشت: این مجموعه تاکنون 6 میلیارد تومان هزینه داشته و تنها بحث انشعابات آب این مجتمع ورزشی باقی مانده که با دستور فرماندار ملایر این موضوع نیز حل خواهد شد.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول