اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط هیئت فوتبال استان اصفهان

دوره توجیهی فیزیولوژی ورزشی برگزار می‌‌شود

خبرگزاری فارس: واحد آموزش هیئت فوتبال برای ارتقای سطح علمی مربیان دارای مدارک D و C (آقایان و بانوان) یک دوره کلاس توجیهی فیزیولوژی ورزشی برگزار می‌کند.

دوره توجیهی فیزیولوژی ورزشی برگزار می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هیئت فوتبال استان اصفهان تدریس دوره توجیهی فیزیولوژی ورزشی را زیر نظر مدرس دانشگاه دکتر محسن عصارزاده اجرا می‌کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در دوره توجیهی فیزیولوژی ورزشی می‌توانند حداکثر تا تاریخ 20/02/91 برای ثبت‌نام و تکمیل مدارک مورد نیاز به واحد آموزش هیئت فوتبال استان اصفهان مراجعه کنند.

به گزارش فارس فیزیولوژی ورزشی به چهار بخش فراگیر آمادگی جسمانی، فیزیولوژی ماهیچه‌ها، فیزیولوژی گردش خون و فیزیولوژی تنفس تقسیم می‌شود.

بدن انسان برای اینکه بتواند نقش خود را به طور مؤثر در زندگی ایفا کند باید از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار باشد به طوری که مداوم انرژی لازم را در اختیار داشته باشد تا بتواند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.

زمانی که سخن از آمادگی جسمانی به میان می‌آید مقصود از آن داشتن چنان قلب، رگ‌های خونی، شش‌ها و ماهیچه‌هایی است که بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام داده و با شور و نشاط تمام در فعالیت‌ها و تفریحات سالمی شرکت کنند که افراد عادی و غیر فعال از انجام آنها ناتوانند.

عوامل متعددی در آمادگی جسمانی مؤثر است اما چهار عامل بیش از عوامل دیگر در این میان ایفای نقش می‌کنند که نیروی ماهیچه، استقامت ماهیچه، انعطاف ماهیچه و استقامت قلبی ریوی از جمله این عوامل‌اند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول