اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره‌کل ورزش و جوانان انجام شد

برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کودکان در یاسوج

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کودکان یک تا هفت سال در یاسوج خبر داد.

برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کودکان در یاسوج

آرمان قنبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در گرامیداشت روز ملی خلیج فارس همایش پیاده‌روی خانواده در یاسوج برگزار شد.

وی ابراز داشت: در این همایش پیاده‌روی که با حضور بیش از 2 هزار نفر از مردم شهر یاسوج از ابتدای جاده سلامتی تا تپه نورالشهدا برگزار شد، در پایان به 40 نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در جهت ایجاد نشاط بین خانواده‌ها مسابقات ورزشی ویژه کودکان یک تا هفت سال در یاسوج برگزار شد.

 قنبرزاده افزود: در این مسابقات که با حضور بیش از 100 نفر از کودکان در پارک ساحلی یاسوج و در قسمت‌های پرواز بادبادک‌ها، چهار چنگلوی کودکان یک ساله و مسابقه دوی 50 متر و 100 متر برگزار شد، در پایان در مسابقات دوی 100 متر ویژه کودکان زیر هفت سال کاظم ایموری، فاطمه گودرزی و امیرحسین اردشیرپور به مقام‌های برتر رسیدند.

وی ادامه داد: در مسابقات دوی 50 متر زیر سه سال نیز امیرمحمد قدمی به مقام اول دست یافت، امیررضا رستمی دوم شد و علی حسینی به مقام سوم رسید.

قنبرزاده عنوان کرد: در مسابقه چهار چنگلوی کودکان زیر یک سال که با شور و اشتیاق زیاد برگزار شد، محمدمهدی کرمی اول شد و کسری حسین‌زاده و آرین قدمی دوم و سوم شدند که در پایان توسط هیئت ورزش‌های همگانی به نفرات برتر جوایزی اهدا شد. 

قنبرزاده به دیگر مسابقات ورزشی انجام شده در این استان اشاره کرد و افزود: در ادامه مسابقات والیبال جام سرداران و یک‌هزار و 800 شهید استان دو دیدار دیگر در شهرهای لنده و گچساران برگزار شد.

وی ادامه داد: در اولین دیدار که در سالن ورزشی شهر لنده برگزار شد تیم والیبال لنده موفق شد در سه ست تیم والیبال بهمئی را شکست دهد و در دومین دیدار که در گچساران برگزار گردید تیم والیبال باشت موفق شد میزبان خود تیم والیبال گچساران را با نتیجه (سه بر دو) شکست دهد که در پایان هفته نوزدهم این مسابقات تیم والیبال یاسوج در صدر جدول این مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/صا10/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول