اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

شهرداری تبریز پیشگام ایجاد بسترهای شهر الکترونیک است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از شهرداری این شهر به عنوان پیشگام ایجاد بسترهای تحقق شهر و شهرداری الکترونیک یاد کرد.

شهرداری تبریز پیشگام ایجاد بسترهای شهر الکترونیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهرام دبیری در آیین بهره‌برداری از دیتاسنتر، دکل مخابراتی و ارتباطات رادیویی شهرداری تبریز افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز در تمام حوزه‌ها طی سال‌های گذشته گام‌های بلندی در راستای تحقق اهداف توسعه تبریز برداشته و توانسته است به عنوان شهرداری موفق در سطح کشور عمل کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود لازمه تحقق اهداف توسعه شهری در تمام حوزه‌ها را همگامی با پیشرفت‌ها و فناوری‌های روز دنیا دانست و با قدردانی از اقدامات موفق شهرداری تبریز در حوزه ایجاد و توسعه زیرساخت‌های شهر و شهرداری الکترونیک، راه‌اندازی مرکز داده‌های شهرداری را گامی بلند در زمینه مدیریت یکپارچه و هدفمند اطلاعات در شهر و شهرداری تبریز ارزیابی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در خاتمه زمینه‌سازی برای کاهش مراجعات به شهرداری، کاهش و حذف بروکراسی اداری و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان را از مزایای راه‌اندازی این مرکز برشمرد. 

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول