اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

بهره‌گیری از بخش خصوصی در تحقق شهر الکترونیک لحاظ شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: در تحقق شهر الکترونیک باید از بخش خصوصی استفاده کرد.

بهره‌گیری از بخش خصوصی در تحقق شهر الکترونیک لحاظ شود
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدمحمدکاظم حجازی بعد از ظهر امروز در همایش ملی شهر الکترونیک در همدان اظهار کرد: امروز یکی از معضلاتی که بر فضای زندگی مردم شهرها سایه افکنده پیچیدگی‌های ادارای است که قطعاً یکی از راهکارهای آن فاصله گرفتن از روش سنتی برای حل و فصل امور زندگی مردم و بهره‌مندی از شیوه‌های نوین است.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری اینگونه همایش‌ها افزود: وجود صاحبنظران و افراد نخبه می‌تواند در بومی‌سازی شیوه‌های علمی مد نظر در جهان و انطباق آن با شرایط کشور، مثمر‌ثمر بوده و زمینه‌ساز ایجاد تحول باشد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ارائه آموزش و ایجاد فرهنگ اجتماعی در ارتباط با بهره‌گیری از شیوه‌های مدرن یک ضرورت است که باید این مهم را در میان رده‌های مختلف جامعه تحقق بخشید.
وی خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در این زمینه دارای نقش کلیدی و مؤثری هستند چرا که فرهنگ‌سازی در این زمینه و ایجاد بستر مناسب می‌تواند موجب ارائه خدمات بهتر در سطوح مختلف شود.
حجازی گفت: برای انجام چنین حرکت‌ها و اقدامات بزرگی باید بخش خصوصی را باور داشته باشیم و آن را به صورت فعالانه وارد میدان کنیم چرا که این رویکرد دارای مواهب و اثرات بسیاری خواهد بود.
وی با تأکید بر لزوم ورود حوزه حاکمیتی در این مبحث مهم افزود: به طور قطع عدم حضور بخش حاکمیتی در این زمینه نمی‌تواند ما را به سمت و سوی مشخصی هدایت کند هر چند توجه به مسائلی چون دوری از شعار، تأمین امکانات و ایجاد فرهنگ‌سازی در دستور کار باشد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌در همدان حرکت‌های خوبی در این راستا صورت پذیرفته و امید می‌رود با ایده شهر الکترونیک، بتوانیم در خدمات‌رسانی بهتر به مردم جامعه پیشرو و پیشگام باشیم.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به وجود 105 هزار دانشجو در سطح استان همدان تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت چنین جایگاهی می‌تواند بسترساز بهره‌مندی بهتر و بیشتر در فضای یک شهر الکترونیک باشد.
حجازی از ایجاد شهر جدید حوراء در همدان خبر داد و افزود: این شهر بر اساس پایلوت اسلامی ـ ایرانی بنا نهاده خواهد شد که می‌طلبد بر اساس جدیدترین تکنولوژی‌های روز موضوعیت یابد.
وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: قرار شده شهرداری همدان نیز به عنوان نخستین دستگاه اجرایی برای سال 91 مبلغ 2.5 میلیارد تومان در بودجه لحاظ کند تا موضوع شهر الکترونیک را تحقق بخشند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول