اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد تأکید کرد

ضرورت طراحی الگوی منطقه‌ای در جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس نهم گفت: باید با تلاش استعدادها را در جنوب کرمان شناسایی و برای هر منطقه یک الگو طراحی کنیم.

ضرورت طراحی الگوی منطقه‌ای در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، فرج‌الله عارفی یکشنبه شب در دیدار با مردم جبالبارز با اشاره به حق مردم برای انتخاب اظهارداشت: مردم به عنوان صاحبان عقل پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند و مسئولان خود را انتخاب و سرنوشت خود را رقم زدند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات خاطر نشان کرد: مردم با حضور خود تمام تهدیدات علیه نظام را به یک فرصت استثنایی بدل کردند و به دشمنان این پیام را دادند که با تمام وجود از این نظام و رهبری حمایت می‌کنند.

نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس نهم عامل شکست دشمن را دو چیز خواند و اذعان داشت: حضور مردم در انتخابات و مدیریت مقام عظمای ولایت تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

عارفی وحدت را عامل پیشرفت خواند و تصریح کرد: باید با وحدت دلهای‌ خود را از کینه خالی کنیم و دست در دست هم دهیم و جیرفت را بسازیم.

وی با بیان توانمندی‌های بخش جبالبارز ابراز داشت: شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد و بخش جبالبارز در بخش کشاورزی و گردشگری در عالم نظیر ندارند.

وی خاطر نشان کرد:از غرب شهرستان جیرفت تا شرق آن تنوع زیادی وجود دارد که باید برای آن برنامه‌ریزی شود.

عارفی زیتون و گل محمدی را از محصولات خوب بخش جبالبارز دانست و تصریح کرد: باید برای گل و زیتون در بخش جبالبارز حداقل 10 کارخانه فرآوری داشته باشیم.

وی عنوان کرد: باید با تلاش استعدادها را شناسایی کنیم و برای هر منطقه یک الگو طراحی کنیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول