اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی خبر داد

رقابت 78 معلم در جشنواره الگوهای برتر تدریس

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: 78 معلم ابتدایی آموزش و پرورش استان در نوزدهمین دوره الگوهای برتر تدریس رقابت می‌کنند.

رقابت 78 معلم در جشنواره الگوهای برتر تدریس

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، رقیه حسین‌پور عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نوزدهمین دوره برگزاری این جشنواره از مجموع 2 هزار و 129 شرکت‌کننده در مرحله شهرستانی 78 نفر برتر به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: ارتقای مهارت‌های تدریس، تبادل اندیشه‌های نو و تجربیات مفید در فرآیند یادگیری و ایجاد رقابت سالم بین معلمان، مدیران و مربیان در راستای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و توسعه شاخص‌های مهارتی و تربیتی در بین همکاران آموزش و پرورش از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

به گفته این مسئول شغل معلمی از مقدس‌ترین مشاغل است چراکه معلمان رسالت انبیای الهی را بر دوش دارند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه مقام و منزلت معلمان افزود: معلمان با تربیت فرزندانی صالح آینده کشور و مملکت را می‌سازند و فرزندان صالح و با ایمان امروز در سنگر علم و دانش و در نبرد و جنگ نرم‌افزاری در مقابل دشمن سربلند بیرون آمده و دشمن را خوار و ذلیل می‌کنند.

حسین‌پور توسعه و پیشرفت هر کشوری را مرهون تلاش و زحمات معلمان دانست و اضافه کرد: تاثیری که معلم از ‌لحاظ اخلاقی و علمی بر دانش‌آموزان دارد تا آخر عمر سرمشق و الگوی زندگی آنان قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امروزه نقش آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست و در جهان معاصر که علوم در جهات مختلف توسعه می‌یابد نقش معلم در بالندگی جامعه غیرقابل انکار است.

این مسئول بر توجه به ارزش والای علم و مقام معلم که دارای جایگاهی عظیم در اجتماع است، تاکید کرد و ادامه داد: شیوه تدریس در ارتقای بحث تعلیم و تربیت تاثیرگذار است و به واقع نظام تعلیم و تربیت قادر است چالش‌های موجود در حوزه‌های دیگر را برطرف کند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول