اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استانداری گلستان:

گلستان توانست 89 درصد اعتبارات ملی را جذب کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استانداری گلستان گفت: از مجموع اعتبارات ملی به استان که 803 میلیارد ریال بوده 89 درصد اختصاص داشتیم که از رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده‎ایم.

گلستان توانست 89 درصد اعتبارات ملی را جذب کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی‎اکبر پرواز ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: در بخش بودجه هزینه‎ای در سال گذشته معادل 152 میلیارد ریال شامل اعتبارات استانی، شاخص‎های فرهنگی ماده 180 و سایر ردیف‎های اعتباری به استان گلستان ابلاغ شد که معادل 87 درصد مجموع این اعتبارات تخصیص یافت.

وی تصریح کرد: از مجموع اعتبارات هزینه‎ای استان یک هزار و 268 میلیارد ریال مربوط به پرداخت حقوقی، مزایا و سایر هزینه‎های جاری دستگاه بود که از این میزان 51 میلیارد  اعتبار حقوق و مزایای دستگاه‎ها بود که حدود 75 میلیارد ریال به بخش سایر هزینه‎های جاری اختصاص یافت.

مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استانداری گلستان بیان داشت: امسال توانستیم در بخش بودجه‎های هزینه‎ای به تخصیص صددرصدی برسیم و همه دستگاه‎ها در سال 1390 تخصیص صددرصدی داشتند.

پرواز در خصوص هزینه بسته فرهنگی عنوان کرد: ابلاغیه‌ای که از محل بودجه هزینه‎ای داشتیم 194 میلیارد ریال بوده که در این حوزه 35 درصد اختصاص اعتبار داشتیم.

این مسئول متذکر شد: در بخش اعتبارات ماده 180 قانون برنامه پنجم به میزان 54 میلیارد ریال اعتبار داشتیم که متاسفانه در حوزه ماده 180 هیچگونه نقدینگی از محل هزینه‎ای حاصل نشد.

مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استانداری گلستان اضافه کرد: مبلغ 6 میلیارد ریال مربوط به اعتبارات حوادث بوده که در این زمینه نیز صددرصد اعتبارات اختصاص یافته است.

پرواز ادامه داد: در حوزه مصوبات تملک استانی، ملی، حوادث، مازاد و سایر ردیف‎های اعتباری به میزان 3 هزار و 295 میلیارد ریال بوده که میانگین اختصاص کل اعتبارات از نظر عددی به میزان 2 هزار و 367 میلیارد ریال معادل 72 درصد اختصاص داشته‎ایم.

مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استانداری گلستان بیان داشت: سایر ردیف‎های استان نیز به میزان یک هزار و 121 میلیارد ریال بوده که میانگین اختصاص اعتبارات به مبلغ 593 میلیارد حدود 52 درصد در این بخش تخصیص داشته‎ایم.

این مسئول متذکر شد: در بخش ماده 10، ماده 12، مازاد درآمد، امور توسعه روستایی اختصاص صددرصدی داشته‎ایم، ولی در بخش ماده 180 تخصیصی نداشته‎ایم و در بخش تملک زیربنایی 70 درصد تخصیص اعتبار انجام شده است.

وی اذعان داشت: در حوزه‎های اقتصادی، فرهنگی و آموزشی اختصاص اعتبار نداشتیم و در بخش اعتبارات شاخصه‎های فرهنگی 35 درصد و فروش انبار صددرصد بوده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول