اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سیزدهمین همایش ملی آموزش علوم پزشکی

نمایشگاه توانمندی‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر سیزدهمین همایش ملی آموزش علوم پزشکی گفت: 41 دانشگاه علوم پزشکی کشور در سیزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و پنجمین جشنواره آموزشی شهید مطهری، توانمندی‌هایشان را در مازندران ارائه می‌کنند.

نمایشگاه توانمندی‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید جلال حسینی مهر بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره آموزشی پزشکی سراسر کشور در روزهای 12 تا 14  به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: گستره برگزاری جشنواره آموزشی پزشکی سراسر کشور بسیار زیاد است و زمانی که مسئولان مازندران برای میزبانی این همایش اعلام آمادگی کردند بسیاری از دست‌اندر کاران نسبت به رد یا قبول پیشنهاد مازندران برای میزبانی تردید داشتند.

  وی تصریح کرد: در این  جشنواره و همایش 12 کارگاه آموزشی و 15 پنل ارائه می‌شود و بیش از 50 سخنرانی درباره مقاله‌های ارائه شده انجام می‌شود.

دبیر علمی سیزدهمین همایش کشوری آموزشی پزشکی سراسر کشور با بیان اینکه یک هزار و 196 پوستر در این همایش ارائه می‌شود، گفت: 41 غرفه در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور قرار می‌گیرد تا محصولات تولیدی خود را در این همایش ارائه دهند.

وی تعداد مقالات دریافت شده برای همایش که زمان مهلت تعیین شده توسط مسئولان ششم اسفند 90 اعلام شده بود را  یک هزار و 525 مقاله عنوان کرد و گفت: 168 داور در وزارتخانه مقالات ارسال شده به دبیرخانه را بررسی کردند.

حسینی مهر در ادامه بیان داشت: 20 درصد مقالات دریافت شده در این همایش مردود شد که در قالب پوستر نیز در این همایش ارائه نمی‌شود.

وی یادآور شد: خلاصه مقالات ارائه شده در همایش در قالب کتاب 800 صفحه‌ای تدوین می‌شود که در این همایش به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

دبیر سیزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی کشور با بیان اینکه بیشتر مردم، مازندران را به عنوان استان گردشگری می‌شناسند، اذعان داشت: با برگزاری همایش کشوری آموزشی علوم پزشکی بعد علمی مازندران نیز به مردم و دانش پنهان معرفی می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه همه اعتبارات این جشنواره و همایش از وزارتخانه تعیین می‌شود، گفت: در این همایش اعتبارات مناسبی برای دانشگاه علوم پزشکی مازندران جذب می‌شود که از اعتبارات استانی برای تجهیز و زیر ساخت‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران جذب می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول