اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در دانشکده پیراپزشکی همدان صورت‌ می‌پذیرد

راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده پیراپزشکی همدان از راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی در دانشکده پیراپزشکی همدان برای نخستین بار در همدان خبر داد.

راه‌اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی

علی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه دانشکده پیراپزشکی همدان در حال حاضر بیش از 800 دانشجو مشغول به تحصیل دارد، اظهار کرد: این دانشکده دارای 18 عضو هیئت علمی ثابت و پنج گروه آموزشی مسبب است.

وی تصریح کرد: در سال جاری به کمک همکاران دانشکده پیراپزشکی و با حمایت‌های ریاست و معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان مصمم هستیم که نخستین رشته‌های کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی را در راستای تحصیلات تکمیلی در این دانشکده راه‌اندازی کنیم.

رئیس دانشکده پیراپزشکی همدان عنوان کرد: همه مسائل مربوط به فرآیند تأسیس و راه‌اندازی این رشته‌ها در دانشکده طی شده و در شورای گسترش دانشگاه‌ها نیز پرونده این رشته آماده شده است.

وی افزود: در حال حاضر در دانشکده پیراپزشکی همدان در حال پیگیری منابع تأسیس رشته‌های ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی هستیم.

حیدری از راه‌اندازی رشته کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات سلامت در دانشکده پیراپزشکی همدان نیز خبر داد و گفت: این دانشکده جامع پزشکی، پنج رشته کارشناسی کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی، بیهوشی، اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی و رادیولوژی دارد که سه مورد از این تعداد در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته است که به طور کلی می‌توان گفت که این دانشکده 9 رشته را در مجموع دانشکده علوم پزشکی پوشش می‌دهد.

وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: امیدوار هستیم با راه‌اندازی رشته‌های جدید در مقطع تحصیلات تکمیلی و جذب دانشجویان در این رشته‌ها بتوانیم گام موثری در زمینه ارتقای شاخص‌های علمی در جامعه برداریم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول