اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور

همایش‌ بین‌المللی روز ملی خلیج فارس در بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: عصر امروز با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور همایش بین‌المللی روز ملی خلیج فارس در بوشهر برگزار می‌شود.

همایش‌ بین‌المللی روز ملی خلیج فارس در بوشهر برگزار می‌شود

دبیر همایش روز ملی خلیج فارس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: برای نخستین بار همایش بین‌المللی روز ملی خلیج فارس در مجتمع نهم دی بوشهر برگزار می‌شود.

احمد دشتی افزود: در این همایش علاوه بر معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و مدیران ارشد استان بوشهر نیز حضور دارند.

وی بیان کرد: قرار است مراسم افتتاحیه ساعت 16 در مجتمع نهم دی بوشهر آغاز شود و در ادامه استاندار، امام جمعه، شماری از شخصیت‌های خلیج‌فارس‌شناس و معاون اول رئیس جمهور سخنرانی دارند.

دبیر همایش روز ملی خلیج فارس با اشاره به حضور مهمانان داخلی و خارجی در این همایش گفت: امروز در ساحل بوشهر شاهد تشکیل زنجیره انسانی با حضور بیش از 5 هزار نفر از اقوام و اقشار مختلف مردم بودیم ضمن اینکه زنگ روز ملی خلیج فارس نیز در بوشهر به صدا درآمد.

دشتی افزود: برگزاری جشن ثبت جهانی دریانوردی خلیج فارس، برگزاری همایش بزرگ گردشگری دریایی، برگزاری نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی خلیج فارس از جمله برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر است.

وی گفت: در این همایش که به پاسداشت دهم اردیبهشت روز اخراج پرتغالی‌ها از جزیره هرمز در دوره صفویه و با رویکرد فرهنگی، گردشگری و اقتصادی برگزار می‌شود استادان، پژوهشگران و اندیشمندان داخلی و خارجی حضور دارند.

دشتی بیان کرد: در این همایش 12 مقاله علمی و پژوهشی و طرح مطالعاتی در قالب چهار کارگروه تخصصی هم در محورهای همایش ارائه می‌شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول