اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه امام حسین(ع):

هدف اصلی تربیت آموزش‌های اسلامی و دینی است

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه امام حسین(ع) گفت: هدف اصلی تربیت آموزش‌های اسلامی و آموزش‌های دینی است.

هدف اصلی تربیت آموزش‌های اسلامی و دینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد سجادی صبح امروز در نشست خبری یادواره کودک و محرم اظهار داشت: از اهداف این طرح و یادواره آشنایی کودکان با شخصیت‌های والای سرور و سالار شهیدان و یاران ایشان به ‌ویژه فرزندان آن امام اشاره کرد.
وی بیان داشت: حدود پنج سال است که این طرح به صورت خاص در مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه امام حسین(ع) و در سطح مدارس ابتدایی آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی برگزار می‌شود و امسال ششمین دوره در حال برگزاری است.
سجادی در ارتباط با توافقاتی که با آموزش و پرورش در زمینه این طرح انجام داده است، خاطرنشان کرد: این طرح از طریق سامانه ون به تمام مدارس استان‌ها ابلاغ و تا کنون 4 هزار پوستر در سطح مدارس شهرستان‌ها توزیع شده است.
مدیر موسسه امام حسین(ع) در ادامه تصریح کرد: پوستر طرح در شش مرحله در نشریه شهرآرا چاپ شده و بنرهای فراخوان و اختتامیه طرح در 10 نقطه شهر مشهد نصب شده است.
وی گفت: برای دانش‌آموزانی که در این طرح برگزیده می‌شوند، 300 بسته‌ فرهنگی اهدا می‌شود و تعداد 30 جایزه آن به صورت ویژه اعطا می‌شود.
سجادی افزود: این طرح از اول محرم آغاز شده و تا 15 دی‌ماه این آثار از جامعه مخاطبان دریافت شد و از تاریخ 25 دی‌ماه به مدت 10 روز توسط داوران این آثار بررسی می‌شود.
وی در ارتباط با تعداد دریافتی آثار بیان داشت: تاکنون یک هزار و 900 اثر نقاشی، 550 اثر دل‌نوشته، 200 اثر شعر و 220 سایر آثار و در کل 2 هزار و 870 اثر دریافت شده است.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول