اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار بافق:

تربیت دینی لازمه رشد فکر و اندیشه کودکان است

خبرگزاری فارس: فرماندار بافق گفت: تربیتی که از دوران کودکی بنیان و اساس آن درست و بر اساس عمل به دین اسلام باشد، زمینه رشد فکر و اندیشه کودکان و خلاقیت را فراهم می‌کند.

تربیت دینی لازمه رشد فکر و اندیشه کودکان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حسین ندافیان صبح امروز در بازدید از مراکز مهد کودک بافق با تاکید بر ضرورت توجه به تربیت دینی و اسلامی کودکان اظهار داشت: مربیان مراکز مهد کودک و موسسات فرهنگی پرورشی نقش بسیار سازنده‌ای در ایجاد خلاقیت و تربیت کودکان ایفا می‌کنند.
وی با اشاره به تاثیر تربیت اسلامی فرزندان در جامعه افزود: تربیتی که از دوران کودکی بنیان و اساس آن درست و بر اساس عمل به دین اسلام چیده شده باشد و مسیر درست زندگانی در آن مشخص شده باشد، بهترین نوع تربیت است زیرا در چنین فضایی بروز هر گونه خطا و یا عمل ناشایستی که نظم جامعه را بر هم زند، دیده نمی‌شود.
فرماندار بافق همچنین خطاب به مربیان کودکان بیان کرد: تلاش‌های مربیان مهدها غیرقابل انکار است و کارهای زیبایی در زمینه مسائل تربیتی کودکان انجام شده است و امیدواریم که کودکان مسئولیت‌پذیر و قابل اتکا در آینده از این مجتمع تحویل جامعه و نظام اسلامی شوند.
ندافیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مسیر رشد و تربیت و آموزش فرزندان این مرز و بوم طی 30 سال گذشته اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده است، تصریح کرد: راه‌اندازی کانون پرورش فکری و مهد‌کودک‌ها از جمله این خدمات است که نقش اساسی را در تربیت نسل‌های آینده به عنوان خانه‌های دوم ایفا می‌کنند.
وی از مربیان مراکز مهدکودک بافق خواست با توجه به نقش مهدکودک در رشد شکوفایی استعدادهای کودکان همواره در مسیر ایجاد زمینه‌های لازم برای بالندگی و پویایی کودکان تلاش کنند.
سرپرست مهدکودک شکوفه بافق نیز در این بازدید با اشاره به برخی از فعالیت‌های این مرکز بیان کرد: در سال‌های 89 و 90 در استان حائز رتبه اول در حوزه غنچه‌های هلال و مسابقات قرآنی شده‌ایم که افتخار کسب رتبه اول کارگردانی در استان نیز یکی دیگر از افتخارات این مهد به شمار می‌رود.
علیزاده افزود: در این مهد بیش از 43 کودک مسائل دینی، آموزش نقاشی و سرود، آموزش زبان انگلیسی و عربی، آموزش کمک‌های اولیه، قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر نظر پنج مربی فرا می‌گیرند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول